Noen som har bestilt ny sykkel til 2007 ?
Gratulerer JanetteJeanette wrote:..da er sommeren reddetNoName wrote:Ja grattis med ny sykkel Jeanette. Bare lappen igjen nå så er det i boks.
Og btw; hvordan er muligheten til å endre nicket mitt? Hvis det ikke allerede er tatt (er hvert fall ikke aktivt), så vil jeg gjerne bytte til Jeanette.. Muligheter?

Strålende valg :smt023 Nå er vi to som venter på ny FZ6

-
- MC: HD FLSTCI Softail Heritage Classic
Gratulerer.Jeanette wrote:Jeg tror jeg er gal jeg.. Tok meg en tur til Yamaha, og har nå kjøpt meg denne nydlingen![]()
Gaaaah!! Kribler i hele meg nåFår sykkelen i mai, og da skal forhåpentligvis lappen være i boks så jeg kan dra rett ut.. Mmmm.. Gleder meg!!!
:D
Jeg kjøpte en ny FZ6S i 2004. Herlig sykkel som du kommer til å ha det mye morro med.
- Desmo-Dude
- MC: Kawasaki ZX-6R 2005
x Ducati 916 SPS 1998 mod.Prod.nr:721
Grattis med fin sykkelJeanette wrote:Jeg tror jeg er gal jeg.. Tok meg en tur til Yamaha, og har nå kjøpt meg denne nydlingen![]()
Gaaaah!! Kribler i hele meg nåFår sykkelen i mai, og da skal forhåpentligvis lappen være i boks så jeg kan dra rett ut.. Mmmm.. Gleder meg!!!
:D

2006 VW Passat
2005 Kawasaki ZX-6R
x 1998 Ducati 916 SPS
2005 Kawasaki ZX-6R
x 1998 Ducati 916 SPS
- Desmo-Dude
- MC: Kawasaki ZX-6R 2005
x Ducati 916 SPS 1998 mod.Prod.nr:721
Gratulerer med kjøp av lekker sykkel!!Ble det carbonpotter også?Det eneste jeg anbefaler er å fjerne den stygge klumpen av en katalysator fort som f....Weezer wrote:Fristelsen ble for stor...
Monsteren ble bestilt idag
Skal få den iløpet av 2-3 uker

2006 VW Passat
2005 Kawasaki ZX-6R
x 1998 Ducati 916 SPS
2005 Kawasaki ZX-6R
x 1998 Ducati 916 SPS
Takker så meget 
Nei, selgeren prøvde å pushe på meg et par effektpotter til 8000,- (tror jeg). Men med tid og stunder blir det mer lyd. Fikk med en mykere sal, veskesett og tanktrekk for en billig penge.
Har veldig lyst på kortere bakstuss og "catkiller" i karbonfiber. Får prøve å betale ned litt på lånet før jeg kjøper noe sånt

Nei, selgeren prøvde å pushe på meg et par effektpotter til 8000,- (tror jeg). Men med tid og stunder blir det mer lyd. Fikk med en mykere sal, veskesett og tanktrekk for en billig penge.
Har veldig lyst på kortere bakstuss og "catkiller" i karbonfiber. Får prøve å betale ned litt på lånet før jeg kjøper noe sånt

A motorbike is an engine you can sit on