1. Biltema olje er PRODUSERT av anerkjente raffinerier. (Dette har jeg fått bekreftet fra personer i Statoil bla...)
2. Viskositeter/Mineral eller syntetisk er IDENTISK med andre "merker" fex Statoil, Shell, Esso (som også "faktisk" kommer fra samme kranen...) (QuakerState er fex et annet kapittel)
3. Hvis noen merker forskjell på en olje fra Esso, Biltema, FK, eller andre "normale" oljer så har du ganske sikkert bæsjet på lokket... (lest feil fex på viskositet/kvalitet osv...)
4. Til dere som sitter her inne å "rakker ned" på Biltema, 1. hva er feil (som dere er SIKKER på) med fex oljefilter, hjelm, hansker osv...???
5. Å lage en MC hjelm er ikke nødvendigvis hi-tec, men sikkerhet er selvfølgelig veldig viktig... Biltema er KJENT for å kjøpe produkter fra produsenter som lager MERKEVARER... Et godt eksempel er Biltema Original til fex Volvo, Saab, m.m...
6. Jeg er IKKE her for å forsvare Biltema, men heller ikke "rakke" ned på produktene (seff. noen produkter ER dritt...

men ikke allt.
Ja, jeg har grunnlag for å uttale meg om spes. olje, da jeg jobber innen oljå...
Har kjørt med Biltema olje på nye Volvo V70, MB, Saab 9-5, Mazda 6 osv...osv... UTEN problemer...