den jeg var mest redd for og. Men jeg prøvde å bare ta de helt med ro og se langt frem. Gikk veldig bra. Så det ordner seg sikkert! Tror bare jeg var i kjøregården 2 ganger og gjorde de øvelsene så skal nok ikke så mye til.
sånn ser da altså krypkjøringa ut her.. skal stoppe på strekene..
"problemet" er den første 180 grader svingen ( som jeg synes er litt tight ) samt den svingen som går ut på andre siden.. føles ut som om jeg skal velte når jeg tar dem..
"You shouldnt be hiding from the cops at a doughnutstore"
I svingen, legg kroppen over, ikke sykkelen og knip lårene godt inntil tanken og hold de der... Hold sykkelen så rett som mulig gjennom hele svingen og kjør med overbevisning. Du må stole på det du kan og at sykkelen gjør det den skal.
Urk... Føler at jeg snakka for mye dritt nå... Håper du skjønner
joa. Hvis du kjenner noen med lappen så kan du jo spørre pent om de kan kjøre ned sykkelen på kveldstid og kjøre masse der Uansett, slapp av går helt sikkert bra! lykke til, snart er du ute blandt oss og kjører
Hvis vi skal være helt ærlige, så var sensor ikke særlig fornøyd med det jeg gjorde i kjøregården. Dvs, krypkjøringen gikk fint, men han mente at unnamanøver og nødbrems var dritdårlig (de to letteste øvelsene...skjønner ikke helt hva jeg gjorde galt, men...). Jeg fikk nå uansett lappen fordi jeg kjørte fint på vei (dog sakte ). Det jeg vil frem til er at om du så skulle drite deg ut på krypkjøringen så trenger ikke det være så gale egentlig. Helheten som teller.
icemanx wrote:da har jeg hatt de 2 siste kjøretimene.. var i kjøregården og fikk til øvelsen sånn passe bra..
eneste han nye kjørelæreren sa jeg burde "passe" på på mandag var sporvalg og slakke av litt inn mot rundkjøringer..
så da er det bare å krysse fingre, tær og det som er til mandag
Det beste er å bare slappe av. Tenk på noe annet, kos deg og ha det gøy. Bruk det du har lært og husk, som nevnt tidligere, at man lærer å kjøre sykkel _etter_ at man har fått lappen
Merker det så godt på meg selv... Husker så godt dagen jeg henta sykkelen og kjørte hjem.. var pissnervøs og kjørte som ei pingle. Tok meg et par-tre uker før jeg bånna motoren skikkelig og svingene... urk... var ofte stiv som en stokk i svingene og har holdt på å kjøre ut flere ganger.
Etter snart 4 måneders kjøring føler jeg meg sikrere, tryggere og mer komfortabel.