Ninja Turtle wrote:Hva er vel livet uten litt flørting?
Og dessuten så kjenner jeg jo Attila fra før så jeg er ikke så redd.
Lille puslingen der... :-
Er så snill atte.

Jeg er IKKE snill, jeg er en slem og skummel kar!!!!!
Grrrrrrrrrrrrrrr........arf!
Shortybebeh wrote:Attila er en gledesspreder!!

Synes det er shorty, pluss alle i den harde kjerne, som er gledes-spredere her igrunnen.
MC-Forumets ryggrad, er dere!!
Baron von Waffel wrote:Det er godt å lese denne bloggen. Deilig å se hvordan du har stilt opp for Shorty. Og denne søte flørtingen er jo helt herlig.

Stiller opp for henne fordi hennes ulykke på sykkel var veldig kjedelig, endelig finner hun en sykkel som passer og som er kul, så skjer dette. (Og så er hun da så kjempe søt :b......sikle)
Dere har jo hørt hva kostnadene ble nevnt, bare en ny tank kom på 14000, vet ikke hva denne reperasjonen hadde kommet på, men:
Si at oppretting og lakkering av tank, tail, scoop hadde kommet på ca: 7000,-? (Jeg aner ikke i det hele tatt hva det hadde kostet, må være et sted mellom 4000,- eller 9000,-)
Vel, jeg er nå oppi ca 600,- (Har ikke sjekket helt nøyaktig.)
Det er for jævl..... at det skal koste så mye. (Håndtverk ja, men prisen tilsier atom spalting!!!!)
Jo, det er mye jobb, klart det........men prisene har tatt helt av her i landet synes nå jeg.
Det har jo vært gøy å fikse dette også da.
Hadde lyst til å prøve å se hvor bra jeg kunne få det, og sant skal sies så er resultatet akseptabelt både med tanke på pris og erfaringen som jeg har.
Jeg tok en siste titt på tanken før jeg dro for å hente nye bilen min, og det så virkelig bra ut.
Det er noen små detaljer som ikke skyldes meg, men lakkereren......men det er kun pirk......virkelig. (Han er nok flinkere enn meg til det der....

)
Shorty; det eneste som er igjen er monteringen av delene pluss "blinget".......så er den "good to go".
Har du kjøpt tank pad?
Det bør du ha på.