Inunf
Re: Inunf og apriliaene - "ferdig"
Du skal kanskje bytte kåpene ettervært eller? For sykkelen virker jo helt ny, bare med mye mer "kos" og stash.
Trur en sånn sykkel som du har bilde av øverst (duc'en) kunne vært innt. i 2-takt, men tenk gjerne med oss på forumet.
Trur en sånn sykkel som du har bilde av øverst (duc'en) kunne vært innt. i 2-takt, men tenk gjerne med oss på forumet.
-Carboy-
Leker med tanken på å bytte kåper på 250'en ja. Blir neppe noe nytt prosjekt med det første, men caféracer er noe jeg har lyst til å bygge en gang.
Det som er noe dritt for alle andre enn deg, med tanke på at du er "ferdig" med sykkelen, er at vi ikke lenger kan glede oss til fine bilder og detaljerte beskrivelser av fremdriften med sykkelen..
hva skal jeg nå gjøre på jobb..
hva skal jeg nå gjøre på jobb..

..Forsatt uten sykkel..
Heiheihei! Når jeg skriver "ferdig" med "" så mener jeg ikke ferdig. Absolutt ikke. Jeg har mer på lur, så du trenger ikke bekymre deg for å måtte arbeide med det første 

Klarer ikke og glemme hvor flott svingarm og ramme du har, blir så grinete når jeg selv ikke har det så strøkent
Og får håpe du kan nyte motoren for fult resten av sesongen og neste da. (eller hvor lenge regner du med og kunne kjøre med denne motoren? det finnes kanskje ikke noe fasit svar for en sånn sykkel, men hva regner du med?)

Og får håpe du kan nyte motoren for fult resten av sesongen og neste da. (eller hvor lenge regner du med og kunne kjøre med denne motoren? det finnes kanskje ikke noe fasit svar for en sånn sykkel, men hva regner du med?)
-Carboy-
- AndyCandy
- MC: Aprilia RS 125 - Black - 2006
Honda Camino 50 - Red - 1984 ( Til Salgs )
Xinling QT50-B - Blue - ????? ( Til Salgs )
SOLGT: CPI Crab 50RS - Black - 2005
Hva med en slik som dette?
[youtube]VvQevl0eDY8[/youtube]
[youtube]VvQevl0eDY8[/youtube]
Kommer til å sjekke stempelklaringen på 5 000 km. Er usikker på om det holder å bytte ringene da, eller om jeg må bytte stempel også. Regner ihvertfall med å prøve å kjøre 5 000 km i året, slik at det passer å åpne motoren om vinteren.
Den RG5'en var kul, men med den ramma der så er det fortsatt en "flexi-flyer", og det var vel egentlig mer streetfigter enn caféracer.
Jeg tenker mer i retning av noe slikt:

Men med ei moderne ramme, forstilling og kanskje monosvingarm.
Den RG5'en var kul, men med den ramma der så er det fortsatt en "flexi-flyer", og det var vel egentlig mer streetfigter enn caféracer.
Jeg tenker mer i retning av noe slikt:

Men med ei moderne ramme, forstilling og kanskje monosvingarm.
- Desmo-Dude
- MC: Kawasaki ZX-6R 2005
x Ducati 916 SPS 1998 mod.Prod.nr:721
Må bare si at du imponerer meg stort,og det er moro med så kreative folk.Veldig gjennomført og kult prosjekt.Hadde forresten en nabo som kjørte NS400R,og var relativt frisk lyd i den ja 

2006 VW Passat
2005 Kawasaki ZX-6R
x 1998 Ducati 916 SPS
2005 Kawasaki ZX-6R
x 1998 Ducati 916 SPS
Hvordan fungerer den nye CDI'en din da?
Har ikke kommet så langt enda. Må se litt nærmere på koblinsksjemaene og bestille meg noen multiplugger før jeg går løs på det.
Monterte Stompgrip på fredag:

Tok av de gamle klistermerkene, vasket og polerte.

Stompgrip montert.

Nye blinklys til RSV'en.

Tok av de gamle klistermerkene, vasket og polerte.

Stompgrip montert.

Nye blinklys til RSV'en.
- MowZ
- MC: BMW S1000RR 14'
x:Yamaha YZF-R1 03'
x:Honda CBR 600F4 2000 modell
x:Vespa pk 50 xl
Honda replica 230ccm cross
Pocketbike 50 ccm - Location: Drammen
Hvor kjøpte du den stompgripen? Min er over hele siden og tilpasset tanken mens din var så liten 

BMW S1000RR, Simply the best!
Kjøpte den på Egay. Det er en universal, de har ikke laget noen spesielt til RS 250. Er mye større de jeg har på RSV'en også.
- MowZ
- MC: BMW S1000RR 14'
x:Yamaha YZF-R1 03'
x:Honda CBR 600F4 2000 modell
x:Vespa pk 50 xl
Honda replica 230ccm cross
Pocketbike 50 ccm - Location: Drammen
Aha, skjønner. Egay, det skal jeg holde meg unna
hehe. Fin sykkel, hadde vært artig og prøvd en orntli to takter.

BMW S1000RR, Simply the best!