Sent from my SM-G935F using Tapatalk
Uansett for dårlig å ikke skaffe seg flere røde kort og samtidig nyte noen mil i salen, nesten skuffetTrondgv wrote:Er ikke moliner-land dette her, kalles Heiå der jeg bor, midt på den laaange bakken mellom YX og Cirkle K. [emoji38] Molinerne vil jeg helst ikke ha noe med å gjøre
Mistenker han er overrasket over at det er sol og derfor ikke kommer seg utJK95 wrote:Uansett for dårlig å ikke skaffe seg flere røde kort og samtidig nyte noen mil i salen, nesten skuffetTrondgv wrote:Er ikke moliner-land dette her, kalles Heiå der jeg bor, midt på den laaange bakken mellom YX og Cirkle K. [emoji38] Molinerne vil jeg helst ikke ha noe med å gjøre
Blir litt satt ut tenker jeg.. vet ikke hva han skal gjørehakhap wrote:Mistenker han er overrasket over at det er sol og derfor ikke kommer seg utJK95 wrote:Uansett for dårlig å ikke skaffe seg flere røde kort og samtidig nyte noen mil i salen, nesten skuffetTrondgv wrote:Er ikke moliner-land dette her, kalles Heiå der jeg bor, midt på den laaange bakken mellom YX og Cirkle K. [emoji38] Molinerne vil jeg helst ikke ha noe med å gjøre
Hvor mange alternativ finnes?Toven wrote:Blir litt satt ut tenker jeg.. vet ikke hva han skal gjørehakhap wrote:Mistenker han er overrasket over at det er sol og derfor ikke kommer seg utJK95 wrote: Uansett for dårlig å ikke skaffe seg flere røde kort og samtidig nyte noen mil i salen, nesten skuffet![]()
Trondgv wrote:Er ikke moliner-land dette her, kalles Heiå der jeg bor, midt på den laaange bakken mellom YX og Cirkle K. [emoji38] Molinerne vil jeg helst ikke ha noe med å gjøre