Jalmar wrote:Ja, bare å ta av seg hatten for disse herrers ferdigheter. :smt023
Snart blir det sånn at du kan sende inn bilde av din unge forlovede, så ordner No Name og Rerell det slik at du kan se åssen hu blir seendes ut når a blir gammal. Kan være kjekt før man bestemmer seg.
eller kanskje omvendt... Når din gamle kone er gammel og grå at du vil se hvordan hu så ut for 30 år siden
Jalmar wrote:Ja, bare å ta av seg hatten for disse herrers ferdigheter. :smt023
Snart blir det sånn at du kan sende inn bilde av din unge forlovede, så ordner No Name og Rerell det slik at du kan se åssen hu blir seendes ut når a blir gammal. Kan være kjekt før man bestemmer seg.
eller kanskje omvendt... Når din gamle kone er gammel og grå at du vil se hvordan hu så ut for 30 år siden
hehe ja..
Det er bare å bruke anti-wrinkle, anti gravity, anti-greyhair og anti-grandchildren filter
Alternativet for oss som ikke har sånne foto-fikse-programmer på pc'en må være å ikke skaffe kone som blir gammel. Man behøver slett ikke kjøpe ei hel ku bare for å få et glass melk.
1980 Kawasaki Z650SR "Gamle Blå" (I deler for øyeblikket)
2015 Kawasaki KLX250S
2023 Citroen e-C4
2004 Suzuki Liana 4WD
1987 Citroen 2CV Dolly
Du hadde vel ikke greid å la være å bygge om den heller,du Bandit? Har liksom fått det for meg at du er med blant de som ser på mc som et lerret som du må utfolde deg på, i større eller mindre grad?
Har kjørt litt med gammel type springer, og det var vel så som så...
og verre blir de når foringene blir dårlig.
Men, de nye springerene skal jo være totalt redesignet..
det eneste er kanskje at det er litt kortere fjæringsvei enn på teleskopgafler?
I utgangspunktet så er det jo en bra konstruksjon med liten ufjæret vekt og stabilitet. Brukes også på sidevognsykler i form av "earls" gaffel, dog i andre dimensjoner.
Har vippearm fjæring på min også, men der henger hjulakslen bak "gaffelen". Vippepunktet er midt på vipparmen. Bakdelen er noe redusert fjæringsvei..