Nå skal det stå A B BE C1 C1E M S T. Så det er jo ikke egentlig noen ny bokstav. Jeg har bare mistet et 1-tall.
Så det mangler buss og tung lastebil. Og henger til disse. Men det har jeg ikke noe behov for. Så det får bli en annen gang i et annet liv.
På hjul med
Min stolte Gnager: Suzuki DL 1000 V-strom
Smågnageren: Honda XL125 Varadero
Honda FR-V
Merida Twentynine
Merida Miami m/piggdekk
Ungdomssynder: Suzuki AC 50, Suzuki A100, Honda Camino
"In order to attain the impossible one must attempt the absurd."
- Miguel de Unamuno Give a man a fire he's warm for a day,set a man on fire and he's warm for the rest of his life.
Nok en gang takk. Det er rart at man etter 30 år i trafikken blir så usikker på om dette holder. Samtidig har vel ikke 20 år som syklist i Oslo gitt meg den rette defensive stilen.
På hjul med
Honda FR-V
Merida Twentynine
Merida Miami m/piggdekk
Ny uke og nye muligheter. Merker at høsten nærmer seg. Det begynner å bli kjøligere om morgenen. De siste gangene jeg har hatt mine tirsdagsturer til Skien har det blitt tydelig at varmt tøy er guds gave til motorsyklistene. Så det spørs hvor lenge jeg kjører på 2 hjul før det blir bil på de turene. Uansett er værmeldingen for i morgen bra så da blir det sykkel. Jeg er litt usikker på om jeg skal somle litt og ta middagen på Vindfjelltunet eller om jeg bare skal komme meg rett hjem. Om flere herfra skal møtes for Vindfjelltunet kan vi jo snakkes. Ring meg da på 90 97 82 11. På tirsdager har jeg ikke tilgang til internett på jobb.
På hjul med
Honda FR-V
Merida Twentynine
Merida Miami m/piggdekk
Takk for gratulasjoner. Nå må jeg se å få oppgradert sykkelen også, eller i hvert fall få kjøpt en storebror. Men det finnes så mye forskjellig der ute. For tiden følger jeg særlig annonser for Honda Deauville. Liker de integrerte boksene som gir bagasjekapasitet samtidig som de ikke bygger for mye i bredden.
På hjul med
Honda FR-V
Merida Twentynine
Merida Miami m/piggdekk
"In order to attain the impossible one must attempt the absurd."
- Miguel de Unamuno Give a man a fire he's warm for a day,set a man on fire and he's warm for the rest of his life.