speedfreak wrote:
Alt i alt slapp kvisa unna med en ynkelig bot. menst jeg måtte bruke forsikringen min å 20% bonus
Så BORGERVERN er tingen folkens.
Hva faen? Kunne du ikke kreve han(eller foreldra) for kr da?
Foreldrene truet med å anmelde meg for vold mot mindreårig!
Faren sto bare å freste til meg når de kom til stedet for å hente sin uskyldige sønn.
Å politiet sa "Dere er voksene folk så dere blir nok enige om denne saken uten oss. Men vi må nok bøtelegge sønnen din for å motsi politiets ordre å holde tilbake personalia.) Dette er direkt sitering av hva uniformen sa når vi stod der å krangla
Gixxerman wrote:Vent til han en dag får noe han liker. Så kan jo du "improvisere litt"
Liker tanke gangen din nå
JEg også..
Dette hørtes ut som en god idë .. tror nok han kanskje forstår konsekvensene når det plutselig skjer med han istedenfor... "What goes around, comes around"
Doofy
DUCATI "The closest ting to an orgasm"
<<JUST>> Ducati 900SS
Kan garantere at hadde jeg tatt noen på fersken i å ødelegge sykkel`n min, hadde det vanket juling. Har jobbet med ungdommer i ungdomshjem i mange år, og vet veldig godt hva Politiet gjør med slike uansett hva de drittungene finner på..
La ulven leve !!
2006 Intruder M800
1966 Tempo
2001 MB CLK
1994 Suburban 6,5 L Turbo Diesel
Jeg kjenner at denne tråden provoserer meg langt inn i mitt juristhjerte. Har lyst til å ta opp tråden i forhold til politikk og strafferett. Men da må vel tråden deles først. For det blir ikke helt det samme å starte en ny tråd uten å ha med en del av bakgrunnen.
På hjul med
Min stolte Gnager: Suzuki DL 1000 V-strom
Smågnageren: Honda XL125 Varadero
Honda FR-V
Merida Twentynine
Merida Miami m/piggdekk
Ungdomssynder: Suzuki AC 50, Suzuki A100, Honda Camino