Helt enig! Jeg blir nesten overrasket over meg selv når jeg går ut i nærmiljøet med kamera, men det ender som oftest opp med noen gode bilder, så da er det verdt turen.Ulvinnen wrote:Ja, det er morsomt å prøve å lete etter gode motiver på steder som "dagligdagse" og "kjedelige". Det blir en måte å oppdage stedet på nytt, prøve å se det med nye øyne.
Ulvinnebloggen. Sesongstart 2013
- Jeanette
- Administrator
- MC: 12 Honda VFR
X: 07 Yamaha FZ6-S - Location: Oslo
Re: Ulvinnebloggen.
Hei, hei.
Takker for hyggelig selskap i helga. Håper dere hadde en fin tur hjemover
Tøff dame
Kanskje du skulle vurdere å kjøpe deg en til deg selv også?

Takker for hyggelig selskap i helga. Håper dere hadde en fin tur hjemover

Tøff dame

BLOGGEN MIN ligger her: http://blogg.mc-tourer.com/#home
Kjørt 2008: 24.539 km
Kjørt 2009: 17.300 km
Kjørt 2010: 17.889 km
Livet består av øyeblikk - nyt dem !
Kjørt 2008: 24.539 km
Kjørt 2009: 17.300 km
Kjørt 2010: 17.889 km
Livet består av øyeblikk - nyt dem !
- Attila
- MC: '98 Yamaha YZF R1
Bil: '01 Mercedes Benz C200 Kompressor:) - Location: Akershus
Re: Ulvinnebloggen. Sesongstart med bilder!
Notert!boxer wolf wrote:I'm in.Attila wrote:Vi får se til sommeren.....jeg og noen kollegaer skal låne en flystripe og teste høyhastigets kjøring under ordnede former.
Da blir det mere enn 161 ihvertfall.

Attila, the biker formerly known as Spiti.
Som har kjøpt nye Ray-Ban briller;)

- Attila
Hei allesammen som er her.
Takk for en topp tur!
Syntes messa ikke var sååå bra som jeg hadde trodd, men det gjør ingenting når dere er med.
Etthvert møte med denne gjengen er hyggelig, men èn kveld sammen er jo reint for lite.
Jeg sitter igjen med mange, mange gode følelser.
Broder'n og Verkmester'n var i ekstase i bilen.
De kommenterte gang på gang at dette var utrolig, såååå mange hyggelige folk, alle som èn!!!!!
Takk igjen!
Hilsen meg.
Takk for en topp tur!
Syntes messa ikke var sååå bra som jeg hadde trodd, men det gjør ingenting når dere er med.
Etthvert møte med denne gjengen er hyggelig, men èn kveld sammen er jo reint for lite.
De kommenterte gang på gang at dette var utrolig, såååå mange hyggelige folk, alle som èn!!!!!
Takk igjen!
Hilsen meg.

- Ninja Turtle
- MC: 06 Yamaha FZ1
01 Peugeot Vivacity - Location: Auli
Oh my god, oh my god, oh my god!!!boxer wolf wrote:I'm in.Attila wrote:Vi får se til sommeren.....jeg og noen kollegaer skal låne en flystripe og teste høyhastigets kjøring under ordnede former.
Da blir det mere enn 161 ihvertfall.

Er det plass til flere?!
Pvitty pviiiis...

- Attila
Uten at jeg forlover meg for mye her, men.....ja, dersom det går.Ninja Turtle wrote:Oh my god, oh my god, oh my god!!!boxer wolf wrote:I'm in.Attila wrote:Vi får se til sommeren.....jeg og noen kollegaer skal låne en flystripe og teste høyhastigets kjøring under ordnede former.
Da blir det mere enn 161 ihvertfall.![]()
![]()
![]()
Er det plass til flere?!
Pvitty pviiiis...
Vi får se hvordan lånet av stripa blir og hvilke restreksjoner det blir, hvis det blir noe da, ække sikkert.

Pvitty pviiiis du liksom, hvatt nekst? Blaffre med øyevippene????

- Ninja Turtle
- MC: 06 Yamaha FZ1
01 Peugeot Vivacity - Location: Auli
Hvis det er det som må til så.Attila wrote:Pvitty pviiiis du liksom, hvatt nekst? Blaffre med øyevippene????

- Attila
Ohhh, snacksy!!!......NOT!

- Ulvinnen
- MC: Harley Davidson Sportster 883 Custom 2009 modell
2008: 10000 km
2009: 7000 km
2010: 6000 km
2011: 3900 km - Location: Akershus
Enig med du, messa kunne ha vært bedre. Jeg hadde blandt annet regnet med å kunne se på sidebagene til Breva'en, og så hadde ikke en gang Moto Guzzi standen med Breva, langt mindre noe som helst slags utstyr...Attila wrote:Hei allesammen som er her.
Takk for en topp tur!
Takk igjen!
Hilsen meg.
Men det sosiale var helt topp, som alltid med denne gjengen. Man trenger ikke være redd for å ha for høye forventninger, de blir innfridd hver gang!

Jeg fikk veldig sansen for Broder'n og Verksmester'n, du må hilse dem så mye fra meg! De har jeg lyst til å se mer til, du får hale dem med deg flere ganger når vi har sammenkomster. (Selv om Broder'n påstod at han ikke lenger liker Moto Guzzi ørner etter at jeg gjettet at han var den eldste av dere to

- Ulvinnen
Selv takk! Det var veldig hyggelig å bli bedre kjent med deg, Bimma!Bimma wrote:Hei, hei.![]()
Takker for hyggelig selskap i helga. Håper dere hadde en fin tur hjemover![]()

Nja, jeg har heldigvis hodeplagg som kler meg langt bedre enn dette. Da var det andre det passet bedre på. Jeg skal se om ikke jeg får lagt ut bilde av Banditbiker med den. Mens bildet av en av minikjeltringene (som kledde hodeplagget veldig godt) bare vil gå på PM til Småkjeltringen. Hva var det hodeplagget het igjen, Banditbiker?Bimma wrote: Tøff dameKanskje du skulle vurdere å kjøpe deg en til deg selv også?
- Ulvinnen
Så synd at vi ikke støtte på deg på messa, Rune! Messeområdet var ikke større enn at det skulle gå an å treffes, men med den store folkemengden kunne man sikkert passere kjentfolk uten å få øye på hverandre.Rune_ZX9R wrote:Hei hei http://mc-forumet.no/viewtopic.php?f=7&t=8298
- Attila
He, he, takk for den Ulvinnen.
Der ser du, han er sååååååå barnslig.
Du sa jo bare sannheten.
Husk:
Ærlige folk kjører Guzzi, de sier som det er!
Han er 5,5 år eldre enn meg!
Ho, ho....

Der ser du, han er sååååååå barnslig.
Du sa jo bare sannheten.
Husk:
Ho, ho....

- Ulvinnen
Den skal jeg huske på, ja!Attila wrote: Husk:
Ho, ho....

- Ulvinnen
Det ble ikke tatt så mange bilder denne kvelden. Blant annet var vi 7 stykker som koste oss i hotellbaren etter middagen uten at det lynte en eneste gang. Men vi (Bimma, Banditbiker, Freddie, Lølle, Småkjeltringen, boxer wolf og jeg) hadde det kjempetrivelig, selv om det ikke ble dokumentert.
Her er noen bilder fra mc-messa og et par fra middagen:

Disse lettkledde babsene var det første vi støtte på da vi kom inn i messehallen. Jeg tror boxer wolf syns det var helt ok...

Denne Boss hoss-en falt min kjære for. Han ønsker seg en slik, for kjøring til og fra Grava. Den var visst veldig tung. Han som ville prøvesitte den før boxer wolf, klarte ikke å rette den opp fra støtten.

Boss Hoss-en har 8 sylindere.

Denne Harleyen og BMW-en likte jeg, men de kommer ikke opp i mot Rødhette. (Og det er jo bra å få bekreftet at jeg er fornøyd med valget mitt).

Denne "indianerstanden" hadde mye fint. Her koste vi oss veldig, både ulvungen og jeg. Hun fikk en skinnhatt hun har ønsket seg i to år (siden sist vi var på mc-messe). Og nå har hun nye ønsker (skinnjakke og skinnskjørt) som hun kanskje vil få oppfylt på en senere messe...

Her er hatten til ulvungen, og en jakke som jeg fikk lyst på. Den er bare litt lite anvendelig

Freddie, blid som alltid.

Ninja, Shorty, Broder'n og Verksmester'n.
Her er noen bilder fra mc-messa og et par fra middagen:

Disse lettkledde babsene var det første vi støtte på da vi kom inn i messehallen. Jeg tror boxer wolf syns det var helt ok...

Denne Boss hoss-en falt min kjære for. Han ønsker seg en slik, for kjøring til og fra Grava. Den var visst veldig tung. Han som ville prøvesitte den før boxer wolf, klarte ikke å rette den opp fra støtten.

Boss Hoss-en har 8 sylindere.

Denne Harleyen og BMW-en likte jeg, men de kommer ikke opp i mot Rødhette. (Og det er jo bra å få bekreftet at jeg er fornøyd med valget mitt).

Denne "indianerstanden" hadde mye fint. Her koste vi oss veldig, både ulvungen og jeg. Hun fikk en skinnhatt hun har ønsket seg i to år (siden sist vi var på mc-messe). Og nå har hun nye ønsker (skinnjakke og skinnskjørt) som hun kanskje vil få oppfylt på en senere messe...

Her er hatten til ulvungen, og en jakke som jeg fikk lyst på. Den er bare litt lite anvendelig

Freddie, blid som alltid.

Ninja, Shorty, Broder'n og Verksmester'n.
Last edited by Ulvinnen on 25 Mar 2008 16:50, edited 1 time in total.