Lå å leste i den tykke boken på senga i gårtHaWuLf wrote:Jeg sjekket verkstedsmanualen på sykkelen din nå nettopp, og det står ikke noe om hvilken temp vifta setter i gang, men den burde begynne å dure når du er kommet til 105 grader eller deromkring. Du kan jo prøve å koble batteriet ditt på vifta for å se om den går rundt. Det er noen ledninger og plugger som går til den (se kapittel 6 i verkstedsmanualen om du har den). Eller står det en del om "Fan motor switch" på punkt 18-3 i manualen, som er en liten bryter som befinner seg til venstre for vifta. Jeg foreslår at du feilsøker litt, og eventuelt kobler spenning på vifta for å sjekke om den i det hele tatt virker. Det kan nemlig være brytern som er gåen, så du bør gå systematisk til verks for å finne ut hvem av de to som ikke virker. Dersom du må ut med vifta, ser det faktisk ut som du må ut med hele radiatoren osv, så det er litt styr. Men, du bør få i gang vifta di, eventuelt gjøre som jeg må på mini-burgeren uten vifte; kjøre som en tulling mellom bilene for å få nok fart til å holde tempen på radiatoren unna rødfeltet på varme dager

..Godt tips, må få tatt meg i nakken å få sjekka det ut..

Jeg kjører bare korte turer til og fra jobb, (sånn til hverdags da) så den blir jo ikke varm en gang.. sikkert ikke så bra for sykkelen det heller