kjipe politiker jævla folk!
Må ikke være politi til stedet.. Vegvesnet/biltilsynet kan ta deg uten politi tilstedet!MCamatør wrote:En ting til..
Jeg har hørt at det må være både politi og statens vegvesen tilstedet for å ta deg for trimming.. Er det sant?
Så hvis jeg kjører i 80 i 80-sonen med en politibil bak meg, kan de ikke gi meg bot for trimming på stedet?
Så politiet kan ta meg uten vegvesenet tilstedet? Hvis jeg kjører 60 km/t i 60-sone på en Yamaha TZR eller Aprilia RS?R6-freak wrote:Må ikke være politi til stedet.. Vegvesnet/biltilsynet kan ta deg uten politi tilstedet!MCamatør wrote:En ting til..
Jeg har hørt at det må være både politi og statens vegvesen tilstedet for å ta deg for trimming.. Er det sant?
Så hvis jeg kjører i 80 i 80-sonen med en politibil bak meg, kan de ikke gi meg bot for trimming på stedet?
Hvis en politibil måler deg i 80 km/t så kan de gi deg bot på stedet!
Ok. Hørte bare noen si at politiet ikke kan ta deg selv om det er opplagt at den er trimma (går over 45)R6-freak wrote:jepp.. Alle vet jo at en moped skal gå maks 45.. Så er det kontroll å du blir stoppa i over 45 så er det trimming..