NOZ
Man får fylt NOS hos krangnes motor. Det vet jeg:o)
Og som sagt, jeg vet en del om det. mengde og volum hester osv.
Det jeg lurte på om det var noen som viste av diverse tabeller grafer og formler for utregning av dyse størelse til for ex 50 hk pluss på en tusen kubikk 4 syl. Dette erjo verdier som forandres etter kubikk og antall syl.
SS-R
Det jeg lurte på om det var noen som viste av diverse tabeller grafer og formler for utregning av dyse størelse til for ex 50 hk pluss på en tusen kubikk 4 syl. Dette erjo verdier som forandres etter kubikk og antall syl.
SS-R
anbefaler deg å spørre krangnesen jeg.. Han selger jo tross alt slike systemer.. . .
Du kan jo også prøve denne:
http://www.robietherobot.com/NitrousJetCalculator.htm
Du kan jo også prøve denne:
http://www.robietherobot.com/NitrousJetCalculator.htm
fire taktere tåler ikke mer en 25% effekt økning for at du skal være sikker på at den ikke havarere ifølge han kisen som monterer det,SS-R wrote:Man får fylt NOS hos krangnes motor. Det vet jeg:o)
SS-R
Har en kompis som monterte det på en R6 fikk ca 30hester mer
2001 vRak6
Hvis det er max 25% økning av hk på noz så stemmer det sikkert,men hvorfor ikke montere turbo i stedet?er jo litt dyrere,men man får jo mye mer effekt å slipper og fylle på flasken rimelig ofte.PosøR1 wrote:fire taktere tåler ikke mer en 25% effekt økning for at du skal være sikker på at den ikke havarere ifølge han kisen som monterer det,SS-R wrote:Man får fylt NOS hos krangnes motor. Det vet jeg:o)
SS-R
Har en kompis som monterte det på en R6 fikk ca 30hester mer
1999 mod YZF1000R1(ca 150 hk)
1989 mod ford sierra cosworth(ca 380 hk)
1989 mod ford sierra cosworth(ca 380 hk)
Turbo og nos tror jegnok er svaret
Nosen kjøler ned i tilleg den da og det er jo bra.

SS-R
....................................................................
Street freak fra Trondheim.
På gata: HD Elektra glide Street sled.
I bakken: ZXR 750R Proto bike mk3 Hillclimber
I hode: Funny/pro stock drag bike til ET klassen
.....................................................................
....................................................................
Street freak fra Trondheim.
På gata: HD Elektra glide Street sled.
I bakken: ZXR 750R Proto bike mk3 Hillclimber
I hode: Funny/pro stock drag bike til ET klassen
.....................................................................