Nå skal det sies at drømmen min ikke er r-sykkel, men en naked bike for å cruise med, selv om det er sabla gøy med R-sykkel. Takk for tipsene uansettPerTore wrote:Hvis du slenger på noen tusenlapper, er ikke R-drømmen helt usannsynlig. (Mulig forsikribga blir det, men...) Hvor gammel er du? Forsikringspremien blir fornuftig når du har rundet 30. Fikk lappen i sommer, og kjøpte en 97" ZX6R for 34.000,- Bet 2300,- i forsikring i året (delkasko)
Hvis du skrur litt selv (eller kjenner noen) kan denne kanskje bli et røverkjøp. Stått lenge tilsalgs nå, og med høy km (som ikke nødvendigvis betyr at den er oppbrukt, men bør sjekkes nøye ved ev. kjøp) bør eier være åpen for et skambud. Det kryr av ZX6R til salgs, så dette kan du også argumentere med ved prisforhandling.
http://www.finn.no/finn/mc/object?finnk ... .svl=Bilde
MEN!!! Sjekk forsikring FØR du handler.
Om ZX6R kan jeg fortelle at det er en lettkjørt sykkel, med en (heldigvis) ikke alt for ekstrem R-sykkel-sittestilling. God sal, ikke no problem og kjøre langt. Drar godt over 6000 o/min.
Vurderer å Kjøpe meg en 250CC cross istede for å svinne av noe tid, tar på med alle disse 4ukers periodene med ferie.