Bærbar Pc?

Her kan du diskutere akkurat hva du vil, det trenger ikke være MC-relatert.
tshansen
MC: KTM 790 Adventure R 2019

Re: Bærbar Pc?

Post by tshansen »

Den studio 17 var slett ikke dum. Men hvis jeg først går for den til 7200 kan jeg like godt betale de få hundrelappene ekstra som jeg får den til 7900. Greit å ha WiFi selv om jeg kan opgradere dette på den andre maskinen.

Må nok litt i tenkeboksen ja!

Takk for at du tok deg tid til å samenligne disse Scotty!! Kudos til deg.
I would like to apologize to anyone I have not yet offended.
Please be patient, I will get to you shortly
------------------------------------------------------------
2019: Nye dekk på 1900 km - Mitas E-07+
------------------------------------------------------------
Instagram
YouTube
MyRoute-app
KiM
MC: Honda CBR 600F 99mod

Post by KiM »

Ta en titt her: http://www.kupongkode.com/ dersom du skal kjøpe Dell. Der kan du få en god De(a)ll ;D
ingen KiM, ingen kos
Trond_V
MC: 23' BMW F750GS
20' Honda CB650R
18' Suzuki SV 650
12' Yamaha FZ8-S
15' Yamaha MT-07
07' Yamaha FZ6
01' Suzuki Bandit 600

Post by Trond_V »

eneRmiK wrote:De merkene du bør ligger unna er iallefall Compal og Acer. Du får mye specs for pengene, men det er langt ifra kvalitetsmaskiner.
Og hva er galt med kvaliteten på acer sine maskiner? Har hatt labtop siden 2002, dvs 7 år. Begge er acer.
Aldri hatt problemer med de, utenom de problemene jeg selv har forårsaket ;-)
Begge maskinene tusler og går enda. Så jeg tillater meg å være litt uenig i den påstanden der!
KiM
MC: Honda CBR 600F 99mod

Post by KiM »

Trond_V wrote:
eneRmiK wrote:De merkene du bør ligger unna er iallefall Compal og Acer. Du får mye specs for pengene, men det er langt ifra kvalitetsmaskiner.
Så jeg tillater meg å være litt uenig i den påstanden der!
Det skal du så absolutt få lov til ;-) Vi har alle forskjellige erfaringer, og min med Acer er veldig dårlig. Har hatt to Acer-maskiner i familien og på begge har batteriene blitt ødelagt etter 5-6 mnd. Hengslene på skjermen begynte å sprekke og litt problemer med tastaturet. Men igjen, ingenting er bedre enn at du har fått valuta for pengene dine, det har dog ikke jeg. Dell <3 ;-)
ingen KiM, ingen kos
erazar
MC: 08mod yamaha r6
x 98mod suzuki gsxr 750
x 84mod suzuki rg 250

Post by erazar »

Min erfaring med acer er at du kan ramle over en masin og to som tar kveld ganske tidlig, selv har jeg vært utrolig heldig med mine acere og vil faktisk gå så langt at jeg kan anbefale dem til andre. Heldigvis sliter jeg ikke med pølsefingre heller, så da har jeg med en pitteliten acer one rundtomkring.

Når det kommer til 4gb+ minne er den vanlige regelen at ett 32bits operativsystem fra windows ikke klarer å nytte seg av mer enn 4, mens ett 64bit gjør det. MEN det er noen som leverer laptoper med 64bit prosessor og 32 operativsystem, så det gjelder å henge med i svingen der. Grunnen til at jeg sier at dette er regelen er fordi det da selvfølgelig finnes unntak.

Min erfaring med hp går veldig mot det de andre kommer med, men dette blir litt personlig vinklet til at jeg kan begynne å argumentere for det.

Mens dell har jeg ingenting å si på. Fornøyd med de jeg har hatt. Nå har scotty lagt mye arbeid i dette, og du får ikke bedre onlinetester enn en kar som går gjennom pcen spec for spec, men skulle du begynne å snuse på alternativer er jo ofte prisguiden på hardware litt grei å bruke, tast inn noen krav og søk på beste pris. http://prisguide.hardware.no/cat.php?cat_id=2
Always remember that you are unique, just like everybody else.
Post Reply