Planer for 2009?

Her kan du diskutere akkurat hva du vil, det trenger ikke være MC-relatert.
Joachim

Re: Planer for 2009?

Post by Joachim »

eneRmiK wrote:
Guinss wrote:skjønner ikke poenget med å ha den i mars.
Jeg er helt enig, selv om det sikkert henger med at folk skal se de nye modellene for året og så kjøpe dem slik at den er klar til sesongen virkelig begynner.
Må jo gjøre noe motorsykkelrelatert vinterstid også ;-)

Planene mine er litt uforutsigbare, spesielt i sommerferien. Har i alle fall tanker om å gjøre følgende:
- Fullføre VGS på hederlig vis.
- Få Apriliaen klar for veien.
- Beholde KTM'en.
- Flytte til Oslo og begynne på høgskole der.
- Dra på Europatur med sykkelen, i alle fall en tur til Assen.
- Kjøre flere ganger rundt Trollstigen enn i fjor, da det ble fattige to turer.

I tillegg blir det mye kjøring innimellom, sikkert i området rundt 20k. Tror 2009 kan bli et meget bra år!
- Triumph Daytona T595, 1998-modell
- Aprilia RS 250 Harada Replica, 2000-modell
inunf
MC: Ymse

Post by inunf »

Går og pønsker på noen planer jeg også:

-Finne 10 hk til i RS'en. Minst!
-Få den på veien med den nye forstillinga og den nye girkassa
-Ta service på RSV'en og gjøre den klar til sesongen
-Europatur sammen med Joachim (må vel sette sammen RS'en hans også :lol:)

Skal prøve å kjøre mer denne sesongen enn i fjor. Tror det skal gå greit, nå har jeg jo dobbelt så mange sykler å kjøre :D
Fzsline
MC: BMW K1200GT
MV Agusta Brutale 989 R

Post by Fzsline »

Tur kalenderen begynner å falle på plass. :)

Blir tidlig start iår.
April - mai 4 uker i Spania, har alltid hatt lyst til å se Extremedura området og nå blir det å sakse ned langs grensa til Portugal og ned til Gibraltar.
Turen går gjennom Tyskland og skrått gjennom Frankrike over Pyrineene og inn på flat landet litt nord for Madrid.
Skal også ta med Andorra på hjemturen for litt shopping. Mye billig mc- utstyr der.
Kjenner det rykker litt i armen nå til den turen her.

12-14 Juni blir det langhelg tur Oslo-Røros-Geiranger-Oslo. Vi er en gjeng jenter som prøver å få til en langhelg i året.
Plass til fler jenter på den turen.

Juli er det på langtur igjen. Da er vi 4 som drar nedover til Tyskland, gjennom Mosel og bort til Epernay i Frankrike (champagne hovedstaden) :smt030 .
Derifra blir det gjennom Ardennene (morsomme sykkelveier) og inn i tyskland før vi drar opp i alpene og Dolomittene noen dager. Så bort til Salzburg og til Ørneredet. Gjennom Tjekkia og inn i gamle øst Tyskland før båten går hjemover igjen.

Lenger er jeg ikke kommet men det blir nok noen små turer i helgene på sommeren også vil jeg tro.

Ut på tur aldri sur :smt039 :smt081
carboy

Post by carboy »

Er riktig nok en nybegynner, men har planer om mange turer og treff i år jeg også, må jo starte ett sted :D Og siden mc blir bare mer og mer lidenskap for meg så får jeg vell starte med Mc-messa i mars :D Den kunne godt ha flyttet til mai synes jeg, større sjanse for at det går an og kjøre da.
-Carboy-
Post Reply