Fake registreringsnr. på kjennemerke/skilt?

Prat om tung MC.
Bomber
MC: 08 Cbr 600RR
X: 04 Cbr 1000RR,

Re: Fake registreringsnr. på kjennemerke/skilt?

Post by Bomber »

Ola M wrote:Er dette reelle problemstillinger i det norske mc-miljøet? :shock:
Falskt skilt : NEI
Uten skilt : Mulig
Vippeskilt : Nja
"borte" inn under : Absolutt
UP kaller meg en dårlig sjåfør og en mann med dårlige holdninger.
_Adler_

Post by _Adler_ »

Slutt med moralprekene, please! Det en del her svarer på er overhodet ikke noe jeg har spurt om en gang. Får nok moralprekener i dagliglivet, så moralprekener på et forum der jeg faktisk forventer seriøse svar på det jeg spør om, er patetisk.

Ingen som har peiling på vippeskilt m/ motor?!
Yamaha Aerox 2004

Image
Bomber

Post by Bomber »

_Adler_ wrote: Ingen som har peiling på vippeskilt m/ motor?!
Hvordan sykkel har du?
Banditbiker
MC: HD FLSTCI Softail Heritage Classic

Post by Banditbiker »

Kanskje folk vurderer det dithen at man ikke gidder gi seriøse svar på useriøse problemstillinger ? :roll:

Ønsker du skikkelig seriøse svar fra de andre gutta i barnehagen, så kan du jo alltids prøve http://www.bike.no
Bomber

Post by Bomber »

Banditbiker wrote:Kanskje folk vurderer det dithen at man ikke gidder gi seriøse svar på useriøse problemstillinger ? :roll:

Ønsker du skikkelig seriøse svar fra de andre gutta i barnehagen, så kan du jo alltids prøve http://www.bike.no
Ikke noe useriøst med vippe skilt! Posør faktor de lux! Han må jo få spørre om det?

Angående bike.. du har ikke vært mye innom der du nei.. Synes bike er hakket bedre på tekniske spørsmål faktisk!
Banditbiker

Post by Banditbiker »

Bomber wrote:
Banditbiker wrote:Kanskje folk vurderer det dithen at man ikke gidder gi seriøse svar på useriøse problemstillinger ? :roll:

Ikke noe useriøst med vippe skilt! Posør faktor de lux! Han må jo få spørre om det?

Angående bike.. du har ikke vært mye innom der du nei.. Synes bike er hakket bedre på tekniske spørsmål faktisk!
Kan ikke se at jeg har nektet han å spørre om noe som helst jeg. Ga kun en mulig forklaring på manglende respons.
Angående Bike og hvor mye jeg har vært innom der, så tror jeg du er på tynn is. Veldig tynn is.
thomasgsxr
MC: Ingen
Tidligere: Gsxr 750, Gsx 600 f

Post by thomasgsxr »

Erlend wrote:Dette er tvers gjennom krimminelt, men det verste med dette er at det ødelegger for alle andre på mc som gruppe. På et seriøst forum så ville denne tråden aldri hatt livets rett.

Den dagen man spekulerer i å skjule sitt skiltnummer så bør man slutte å kjøre mc.
synes du overdriver det litt her, på et seriøst forum så tar man opp emner som folk har interesse av, og dette var tydeligvis interessant ellers ville ingen svart.
synes det er helt unødvendig å gi kritikk til personer utifra hva man selv mener, dette var jo ikke et spørsmål om hva som er rett og galt.
jeg sammenligner det du sier med at folk som kjører med prøveskilter 1 uke over tiden ødelegger for bilsportmiljøet.

synes du skal gå for vippeløsningen, tror kanskje du må mikke til noe selv hvis du har litt teknisk innsikt.
du kan jo bruke motoren til et gammelt cd rom ellerno,(er jo 12 v)
men hvis du skal kjøre stygt så gjør det på søndagsmorran på et litt avsides sted uten tett trafikk.
da sparer du ihvertfall hvermannsen for et lite helvete hvis du skulle være så uheldig og...
Han kødden i bilen foran deg som tømmer ut hele spylervæsketanken
Bomber

Post by Bomber »

Banditbiker wrote:
Bomber wrote:

Kan ikke se at jeg har nektet han å spørre om noe som helst jeg. Ga kun en mulig forklaring på manglende respons.
Angående Bike og hvor mye jeg har vært innom der, så tror jeg du er på tynn is. Veldig tynn is.
K.. tolket det dit at du synes det var useriøst. Er du bitter? Ble du mobbet på bike?
Banditbiker

Post by Banditbiker »

Bomber wrote: K.. tolket det dit at du synes det var useriøst. Er du bitter? Ble du mobbet på bike?
Nei er der fortsatt, jeg er fortsatt interessert i sosiologi, sosialpsykologi og barne- og ungdsomspsykologi.
Bomber

Post by Bomber »

Banditbiker wrote:
Bomber wrote: K.. tolket det dit at du synes det var useriøst. Er du bitter? Ble du mobbet på bike?
Nei er der fortsatt, jeg er fortsatt interessert i sosiologi, sosialpsykologi og barne- og ungdsomspsykologi.
Vel.. du virker som en bitter gammel grinebiter, tipper du kjører gammen jernhest og av en eller annen grunn må heve deg over folk.
Gee I wonder why
Banditbiker

Post by Banditbiker »

:D
Og jeg kunne jo selvsagt svart at du minner om en umoden drittunge, men jeg velger å holde meg for god til å karakterisere folk jeg ikke kjenner.
Case closed for min del.
xadox
MC: 2007 Yamaha R6 (sort/sølv)

Post by xadox »

Skjønner ikke vitsen i å blande inn mye rart i et enkelt spørsmål... Om han vil kjøre gris får han gjøre det...

Jeg har selv det vippeskiltet med miniskilt på og jeg kjører ikke gris og grisekjøring har ingenting å gjøre med valget mitt av vippeskilt... Kjøpte det fordi det så bra ut og ikke kostet allverden...

her tror jeg du har det du er ute etter... http://www.plateflipper.com/

lykke til
1.3.1.2
Bomber

Post by Bomber »

xadox wrote:Skjønner ikke vitsen i å blande inn mye rart i et enkelt spørsmål... Om han vil kjøre gris får han gjøre det...
Skjønner ikke jeg heller! Godt noen kom til poenget uten moralprekener. Vippeskilt er posør!
Dominator
MC: -93 Kawasaki ZZR1100 D1

Post by Dominator »

I min enfoldighet trodde jeg vippeskilt var noe fjortiser som kjører moped ulovlig drev med. Så dum er jeg. :smt102
madshadow

Post by madshadow »

Kan bare svare for min egen del. Jeg er ikke noe fartsbølle jeg skal bare ha vippeskilt pga at det e kult. Å alle kan være uheldig så kan jo komme til bruk en gang ogsååå..
Post Reply