Falskt skilt : NEIOla M wrote:Er dette reelle problemstillinger i det norske mc-miljøet?
Uten skilt : Mulig
Vippeskilt : Nja
"borte" inn under : Absolutt
Falskt skilt : NEIOla M wrote:Er dette reelle problemstillinger i det norske mc-miljøet?
Hvordan sykkel har du?_Adler_ wrote: Ingen som har peiling på vippeskilt m/ motor?!
Ikke noe useriøst med vippe skilt! Posør faktor de lux! Han må jo få spørre om det?Banditbiker wrote:Kanskje folk vurderer det dithen at man ikke gidder gi seriøse svar på useriøse problemstillinger ?![]()
Ønsker du skikkelig seriøse svar fra de andre gutta i barnehagen, så kan du jo alltids prøve http://www.bike.no
Kan ikke se at jeg har nektet han å spørre om noe som helst jeg. Ga kun en mulig forklaring på manglende respons.Bomber wrote:Ikke noe useriøst med vippe skilt! Posør faktor de lux! Han må jo få spørre om det?Banditbiker wrote:Kanskje folk vurderer det dithen at man ikke gidder gi seriøse svar på useriøse problemstillinger ?![]()
Ønsker du skikkelig seriøse svar fra de andre gutta i barnehagen, så kan du jo alltids prøve http://www.bike.no
Angående bike.. du har ikke vært mye innom der du nei.. Synes bike er hakket bedre på tekniske spørsmål faktisk!
synes du overdriver det litt her, på et seriøst forum så tar man opp emner som folk har interesse av, og dette var tydeligvis interessant ellers ville ingen svart.Erlend wrote:Dette er tvers gjennom krimminelt, men det verste med dette er at det ødelegger for alle andre på mc som gruppe. På et seriøst forum så ville denne tråden aldri hatt livets rett.
Den dagen man spekulerer i å skjule sitt skiltnummer så bør man slutte å kjøre mc.
K.. tolket det dit at du synes det var useriøst. Er du bitter? Ble du mobbet på bike?Banditbiker wrote:Kan ikke se at jeg har nektet han å spørre om noe som helst jeg. Ga kun en mulig forklaring på manglende respons.Bomber wrote:Ikke noe useriøst med vippe skilt! Posør faktor de lux! Han må jo få spørre om det?Banditbiker wrote:Kanskje folk vurderer det dithen at man ikke gidder gi seriøse svar på useriøse problemstillinger ?![]()
Angående bike.. du har ikke vært mye innom der du nei.. Synes bike er hakket bedre på tekniske spørsmål faktisk!
Angående Bike og hvor mye jeg har vært innom der, så tror jeg du er på tynn is. Veldig tynn is.
Nei er der fortsatt, jeg er fortsatt interessert i sosiologi, sosialpsykologi og barne- og ungdsomspsykologi.Bomber wrote: K.. tolket det dit at du synes det var useriøst. Er du bitter? Ble du mobbet på bike?
Vel.. du virker som en bitter gammel grinebiter, tipper du kjører gammen jernhest og av en eller annen grunn må heve deg over folk.Banditbiker wrote:Nei er der fortsatt, jeg er fortsatt interessert i sosiologi, sosialpsykologi og barne- og ungdsomspsykologi.Bomber wrote: K.. tolket det dit at du synes det var useriøst. Er du bitter? Ble du mobbet på bike?
Skjønner ikke jeg heller! Godt noen kom til poenget uten moralprekener. Vippeskilt er posør!xadox wrote:Skjønner ikke vitsen i å blande inn mye rart i et enkelt spørsmål... Om han vil kjøre gris får han gjøre det...