inunf wrote:Enig, Stoppen er best egnet. Hadde vært artig å fått til noe alá Grava, tror det kunne gjort mye for MC-miljøet i Ålesundsområdet.
Japp mc miljøet i ålesund burde abselutt bli bedre, men virker som de fleste ålesundere er så lite interessert.
Menmen vi får prøve så godt vi kan uti sommer å få til noe bra!
Daniel_hoy wrote:Kjører en sort 08 mod. Ofte ilag med en kompis på en sort 07 Husaberg.
Har møtt på han med SVX et par ganger. Er endel motards i området no.
Det hender vel at jeg er i byen, men ikke den mest spennede plassen å kjøre Men det har bare vært drittvær den siste uka Meldingen for neste uke er iallefall bra da!
hmm begynner og bli mange husaberger rundt her as, 2 svarte å en gul å blå på skøye, 2 svarte i lange vågen ?, en kompis av meg på hessa med gul og blå (til salgs) og du og kompisen din ?
Det er vel jeg og kompisen min det. Vet ikke om noen andre på sula. Men det begynner å bli litt sykler her i området. Vi dukker vel opp oftere når sola titter frem
Det er vel jeg og kompisen min det. Vet ikke om noen andre på sula. Men det begynner å bli litt sykler her i området. Vi dukker vel opp oftere når sola titter frem
hehe håper jeg møter på dere snart da, får lappen 26 mai håper jeg på.
Last edited by shitbitch on 03 Jun 2009 14:44, edited 1 time in total.
Noe sir meg at det ikke skjer en skit! Noe som er skremmende vanlig på de kantene der. Men en tur på "lyger-benken" slår aldri feil. Eller eventuellt Stoppen! Der er alltid folk på sykkel innom.
I would like to apologize to anyone I have not yet offended.
Please be patient, I will get to you shortly
------------------------------------------------------------ 2019: Nye dekk på 1900 km - Mitas E-07+
------------------------------------------------------------ Instagram YouTube MyRoute-app
Da får du true med innbrudd! Åsmund forstår deg sikkert hehe
I would like to apologize to anyone I have not yet offended.
Please be patient, I will get to you shortly
------------------------------------------------------------ 2019: Nye dekk på 1900 km - Mitas E-07+
------------------------------------------------------------ Instagram YouTube MyRoute-app
Hehe Ja, bør vel det! Ga han tilbud om 500 om å få en kompis til å åpne for me, me han hadde me se nøklane. Nåkken som e gira på en liten dagstur en gang i neste uke?