Får lage litt liv
Utrolig fin sykkel!
Skal kjøpe en sånn i mellomtung version om noen år... Herregud for et beast! Jeg beundrer sykkelen din
Hvor fort går den?
bandit wrote:Det virker som om Freddy er en ekte mc entusiast, og jeg er sikker på at han kommer til å oppgradere til mer kubikk så snart anledningen byr seg.
FreddyYZF-R125Dude wrote:Får lage litt liv
Utrolig fin sykkel!
Skal kjøpe en sånn i mellomtung version om noen år... Herregud for et beast! Jeg beundrer sykkelen din
Hvor fort går den?
Godt å se at du gjør det hehe
Ja er en vidunderlig god sykkel å behandle
HVor fort? får den fort opp i 80 som er fartsgrensen der jeg kjører =)
GSXR 750 07mod
Saab 900
xBMW520D
xBMW 320 Coupe
xGolf 2
xCagiva Mito
xHonda NSR
I would like to apologize to anyone I have not yet offended.
Please be patient, I will get to you shortly
------------------------------------------------------------ 2019: Nye dekk på 1900 km - Mitas E-07+
------------------------------------------------------------ Instagram YouTube MyRoute-app
Ja det har jeg hatt på min å.....Hva x er får være opp til alle andre å tolke
I would like to apologize to anyone I have not yet offended.
Please be patient, I will get to you shortly
------------------------------------------------------------ 2019: Nye dekk på 1900 km - Mitas E-07+
------------------------------------------------------------ Instagram YouTube MyRoute-app
hehe ja "x" får tolkes hvordan hver person ønsker det
Noen som har noe innspill om hvilket anlegg jeg kan bytte det jeg har imot?
Synes det er litt for bråkete, iallefall der jeg kjører. Pendler en del og da blir det ikke så komfortabelt for ørene , men utenom det så er dette GP1 anlegget helt FABELAKTIV
GSXR 750 07mod
Saab 900
xBMW520D
xBMW 320 Coupe
xGolf 2
xCagiva Mito
xHonda NSR
bandit wrote:Det virker som om Freddy er en ekte mc entusiast, og jeg er sikker på at han kommer til å oppgradere til mer kubikk så snart anledningen byr seg.
hehe, ja som i steike godt
ganske sikker på at det er et av de to ordene...