Du kødder
Det skal ikke være mulig å være så uheldig! Nå skal det sies at jeg har selv hatt episoder der unger har klatret på sykkelen min. Den veltet heldigvis ikke, og når jeg snakket til unge og mor som ilte til, fikk jeg beskjed om at jeg ikke hadde noen rett til å snakke slik til ungen hennes.
Jeg snakket på en veldig forsiktig å høflig måte til ungen å forklarte at dette måtte han ikke gjøre. Når moren kom bort, i stede for å be om unnskyldning og sa slikt, bunntiltet jeg. Nummere før jeg hev hun på sjøen! (stod parkert ved en kai) jeg kunne kanskje ungått å sagt slike ting til moren forann ungen, men jeg klarte ikke å holde det igjen.
"At du er så satans dum, at du ikke har klart å lære ungen din å ikke klatre på andres eiendom og gjenstander.... så blir det mitt problem, hadde ungen veltet sykkelen hadde det vært min feil, å jeg som måtte betalt for skadene. Hva om ungen hadde skadet seg? Du må ryke å reise ditt #¤!"# !"¤ #!"# osv osv, før jeg hiver deg på sjøen"
Hun stod med store øyner å stutret, før hun løftet med seg ungen å gikk. tipper ungen var 6 - 7 år!
I would like to apologize to anyone I have not yet offended.
Please be patient, I will get to you shortly
------------------------------------------------------------
2019: Nye dekk på 1900 km - Mitas E-07+
------------------------------------------------------------
Instagram
YouTube
MyRoute-app