Rimol wrote:Stemmer det, tipper rundt 245-250 ekte fart jeg... men toppfart har egentlig en veldig liten betydning for meg. skal dreve ned sykkelen for å bedre aks uansett.. det er ikke gøy å ligge i 220-240, men å ligge på bakhjulet derimot
enig... men ikke drev ned.. men opp bak.... over 200km/t har ikke noe å gjøre på norske veier uansett. ..blir ny dreving på sykkelen min i vinter og.. trenger nye drev og kjede uansett...
Tenkte å gå ned 1 forran og opp 2 bak. men vi får se hva det blir til. trur at det blir bra uansett
Rimol wrote:Stemmer det, tipper rundt 245-250 ekte fart jeg... men toppfart har egentlig en veldig liten betydning for meg. skal dreve ned sykkelen for å bedre aks uansett.. det er ikke gøy å ligge i 220-240, men å ligge på bakhjulet derimot
enig... men ikke drev ned.. men opp bak.... over 200km/t har ikke noe å gjøre på norske veier uansett. ..blir ny dreving på sykkelen min i vinter og.. trenger nye drev og kjede uansett...
Tenkte å gå ned 1 forran og opp 2 bak. men vi får se hva det blir til. trur at det blir bra uansett
ok...hørt at en tann ned på disse gnager veldig på kjedet... hva med evt tre bak??
kort reaskjonstid = ikke tenk, kjør på instinkt... gi full gass!!! BAD MANNERS MC!!
Min gamle 916 SPS fikk jeg 270+ med på autobahn.Kawaen har jeg ikke fått testet enda....gjør vel kanskje noe tilsvarende.
Når det gjelder båt,så gjør vel Windy 22 Sporten ca 40-45 knop og ArgoCaten gjør vel ca 85 knop maks tenker jeg.
I Passaten sitter det en illsint 1.6,så der har jeg ikke turt å gasse på noe særlig
Båten gjør ca 20 knop i medvind og med sterk hjemlengsel. Bilen har jeg aldri turt å dra lenger enn til 180, redd for at den skal velte eller eksplodere. Sykkelen har jeg hatt i 267 ifølge herr Garmin. Men fart er egentlig ikke spesielt gøy, ikke rett fremover i alle fall. Akselerasjon kan være morsomt, men det er jo svingkjøring som er "greia" på mc..!
Sladd wrote:Roadwin når vel kansje 110km/t hvis jeg er heldig! Monkeybiken pressa jeg vel opp i 60
ohh....60 er tøfft la bak en mopped i dag som jeg tror buttet toppfart.. så værtfall sånn ut på måten hun giret på den og la seg ned på tanken... og nærmet seg 55km/t.... tror det var no TS eller hva dem heter.... hater moppeder... bare bråker og går ræva..
kort reaskjonstid = ikke tenk, kjør på instinkt... gi full gass!!! BAD MANNERS MC!!
haha da skulle du hørt min 60 da var det nett før motoren sprengte, også lyden er et kapittel for seg selv høres ut som en 450 cross der den kommer i 30 i en oppoverbakke. Haha.
lei moped jeg og allt før 250 er kjedelig