Page 2 of 3

Posted: 23 Aug 2005 21:09
by Trulso
pssh;D flink nokk til og prøve i vert fall, har kjørt 850 mil på 4 månder nå 8)

Posted: 25 Aug 2005 23:36
by buchern
2rd wrote:Hva med en slik en?
<----- :wink:

JEg er veldig fornøyd med den. Lett å kjøre, bra kjøreegenskaper, rask, billigere enn 600ccm å forsikre, ser bra ut.
Hmm..vil du vite no mer om den så bare spør!

Jasså? Du betalte hvor mye for sykkelen din? Jeg ga 65 k for min. Små riper i den ene sidekåpen. Ellers i vanvittig god stand. 28000 km. Gsxr 600 2001 mod. Betaler 6900 i delaksko med 4 k i egenandel. Fikk faktisk dyrere pris på vfr 400 tro det eller ei...

Du betaler ikke bare for hk vettu! Mye mer...... Og hvor mange kjører med plombene? Det er relativt få!

Posted: 20 Sep 2005 10:50
by Doffen
Her er den beste mellomsykkelen evah HER

Posted: 20 Sep 2005 15:03
by TDK
Doffen wrote:Her er den beste mellomsykkelen evah HER
wtf? full eller?

Posted: 26 Sep 2005 11:03
by Austevollingen
jeg lurer på det samme...

har vurderer å ta mellomtung.. men hvilken sykkel? det må bli en SM, Cross, eller helst en Streetfighter, det er råe saker.. får vel noe passe bra for 40 000 der..


men er det ikke begrensninger? kan ikke kjøre 1000cc på mellomtunglappen?

maks 34hk /650cc tror jeg? eller tar jeg grundig feil nå?

Posted: 26 Sep 2005 14:10
by Winalot
nei, det er ikke begrensing på motorvolum, men det er derimot en begrensing på 34 HK og en HK/kilo (hjelp meg noen her) fordeling.

Posted: 26 Sep 2005 14:40
by ChristR
Winalot wrote:nei, det er ikke begrensing på motorvolum, men det er derimot en begrensing på 34 HK og en HK/kilo (hjelp meg noen her) fordeling.
0.16hk pr kg

Posted: 27 Sep 2005 11:26
by MC-fantom
Suzuki Bandit 600 er en grei begynnersykkel. Sønnen har en slik neddopet. Den er enkel å plombe ned og fjerne etterpå når du blir gammel nok.

Posted: 27 Sep 2005 14:17
by Trulso
Tror nokk mitt valg blir en R6 ja... har en sånn innsperret drøm om a ha en sikkelig r sykkel.. Vet det kansje ikke er det beste valget med tanke på sikkerhet og statesikk.. men viss jeg overlever bytter jeg den ut til noe mer "sikkert" etterhvert :P

Posted: 27 Sep 2005 17:27
by Hawken
Hvorfor R6?

Posted: 27 Sep 2005 20:04
by Trulso
Fin å sje på, morsom å kjøre, deilig med så mange hk

Posted: 27 Sep 2005 21:23
by Gixxerman
Har du prøvd R6 ?

Posted: 27 Sep 2005 23:39
by Trulso
Gixxerman wrote:Har du prøvd R6 ?
neeei, ok sje bort i fra morsom å kjøre.. men tenker meg til det pga at den er spretten i ræva :P kan ikke akkurat tenke meg at den er kjedelig å kjøre :roll:

Posted: 29 Sep 2005 11:34
by Austevollingen
er vel ikke det lureste du gjør, å satse på noe med alt for mye gamp i som den første mellomtung sykkelen din. kan fort la gasserhånden få overtak, og da går det som oftest fryktelig galt.. jævla lyst på en 4-500 cc SF jeg, det hadde vært så gromt, SF er jo klart fetest å stunte med :P

Posted: 29 Sep 2005 12:48
by Gixxerman
Tja, om han kjører lovlig, altså strupet med 34 gamp så er ikke det så veldig hissig akkurat. Som en trimma moppe :)