^nitro - mumler noe stygt
Re: ^nitro - veien til klasse A (aka. prosjekt 1mnd)
Takk takk. Var jo bestemt på å klare det i år, så det måtte bare gå 

Mvh
Christian
Nå: Kawasaki Ninja 250R (2008)
Neste: CBR600RR / ZX-6R / R6 / GSXR
Christian
Re: ^nitro - Har fått førerkort!
Bestilte Kawasaki Ninja 250R forrige torsdag. De sa den skulle være klar i morgen (tirsdag). De siste dagene har gått utrolig sakte, selv om det har vært helg. Dro på jobb i dag selv om jeg egentlgi har høstferie, bare for å ha noe å gjøre mens jeg venter...
Mvh
Christian
Christian
Hvem farge gikk du for?
Powered by:
-Husqvarna Cr 125
-Daelim Roadwin 125
++
Jeg kjører med sota visir, så hils hvis du ser meg!
-Husqvarna Cr 125
-Daelim Roadwin 125
++
hvilkenSladd wrote:Hvem farge gikk du for?
kort reaskjonstid = ikke tenk, kjør på instinkt... gi full gass!!! BAD MANNERS MC!!
Streetracing is not a crime!!!
Streetracing is not a crime!!!
-
- MC: Yamaha TZR Rossi Replica Edition '08

My blogg: http://mc-forumet.no/viewtopic.php?f=23&t=11917bandit wrote:Det virker som om Freddy er en ekte mc entusiast, og jeg er sikker på at han kommer til å oppgradere til mer kubikk så snart anledningen byr seg.
sorry, frøken
er litt vanskelig å skrive riktig når det ikke kommer røde streker under feil

er litt vanskelig å skrive riktig når det ikke kommer røde streker under feil

Powered by:
-Husqvarna Cr 125
-Daelim Roadwin 125
++
-Husqvarna Cr 125
-Daelim Roadwin 125
++
Det ble grønn. Hadde litt lyst på Special Edition (grønn med svarte sideskjørter og noen flere klistremerker), men importøren hadde den ikke på lager, så det ville tatt et par uker. Og så kostet den 1000 mer. Skal se om jeg kan få tatt noen bilder av den og lagt ut her. Har kjørt ca 20 mil hver dag siden jeg fikk den. Har ikke angret ett sekund på at det ble 250'n 
I dag kjørte jeg en tur sammed med en kollega som bor i ås. Vi kjørte ca 2,5 time i områdene sør for Ås, på masse småveier som jeg aldri har sett før. Det var kjempemoro! Det ble til at jeg hang bakpå, mens han viste vei (han er kjent i området). Lenge siden jeg har hatt det så morsomt

I dag kjørte jeg en tur sammed med en kollega som bor i ås. Vi kjørte ca 2,5 time i områdene sør for Ås, på masse småveier som jeg aldri har sett før. Det var kjempemoro! Det ble til at jeg hang bakpå, mens han viste vei (han er kjent i området). Lenge siden jeg har hatt det så morsomt

Mvh
Christian
Christian
Re: ^nitro - Har endelig fått sykkel!
Si i fra om dere skal kjøre mer i området rundt Ås, jeg blir gjerne med! Skal parkere RSV'en i Ålesund nå, men regner med å ha RD'en her en stund til.
Nydelig høstvær i dag. Jeg bare måtte kjøre en tur etter jobb.

Nærmer seg førstegangsservice nå..
Skal si ifra om det blir flere turer, men jeg tror det er slutt i år for hans del. Vi skal sikkert på massevis av turer neste år, så da er det sikkert bare å slenge seg på

Nærmer seg førstegangsservice nå..
Skal si ifra om det blir flere turer, men jeg tror det er slutt i år for hans del. Vi skal sikkert på massevis av turer neste år, så da er det sikkert bare å slenge seg på

Mvh
Christian
Christian
Opererte øynene med laser for litt over 2 uker siden. Synet har vært nokså varierende, men nå begynner det å bli bra. Var utrolig lei av å bruke linser, så jeg bestemte meg for å gjøre det før MC sesongen startet. Deilig å vånke opp om morgenen og se bra
Ellers så begynner det vel å nærme seg sesongstart her i Oslo-området. Bare veier inne i Oslo i hvertfall, og gradestokken tipper stadig vekk over på det røde. Hadde i utgangspunktet tenkt til å ta den ut i påsken, men det er ikke helt umulig at det blir neste helg (ikke denne altså) hvis været tillater det.

Ellers så begynner det vel å nærme seg sesongstart her i Oslo-området. Bare veier inne i Oslo i hvertfall, og gradestokken tipper stadig vekk over på det røde. Hadde i utgangspunktet tenkt til å ta den ut i påsken, men det er ikke helt umulig at det blir neste helg (ikke denne altså) hvis været tillater det.
Mvh
Christian
Christian
Re: ^nitro - Med nye øyne
Gratulerer, høres digg ut med nytt syn 

Grattis med nytt syn! Opererte øynene i vinter jeg også (linseimplanat, ikke laser)
Hvilken klinikk brukte du?

SynsLaser (.no) i Oslo. Begynner å bli veldig bra nå, etter å ha vært nokså ustabilt i 2 uker. De sier at det pleier å være 100% etter en mnd, så jeg kan skrive litt om hvordan det går etter hvert 

Mvh
Christian
Christian
Synet er stabilt nå, og jeg ser veldig bra! Skal på kontroll på mandag, så da får jeg sjekket hvor bra det egentlig er.
Ellers så tok jeg ut sykkelen på torsdag, og har kjørt ca 15 mil til diverse steder i helgen. Selv om været mildt sagt har vært varierende, så har ikke det lagt noen demper på humøret!
Noe som derimot gjorde det, var at jeg nesten ble meid ned av en taxi på den vanskelige utkjøringen mellom økern og sinsen (den uten akselerasjonsfelt). Han så meg tydeligvis ikke (det var mørkt ja, men han burde kanskje sett lyset...), og kjørte rett ut foran meg. Jeg hadde jo ikke kjangs til å stoppe, og måtte hive meg halvveis ut i det andre feltet. Der kom det en bil rett bak, men han klarte heldigvis å bremse. Kunne virkelig gått galt det der..
Ellers så tok jeg ut sykkelen på torsdag, og har kjørt ca 15 mil til diverse steder i helgen. Selv om været mildt sagt har vært varierende, så har ikke det lagt noen demper på humøret!
Noe som derimot gjorde det, var at jeg nesten ble meid ned av en taxi på den vanskelige utkjøringen mellom økern og sinsen (den uten akselerasjonsfelt). Han så meg tydeligvis ikke (det var mørkt ja, men han burde kanskje sett lyset...), og kjørte rett ut foran meg. Jeg hadde jo ikke kjangs til å stoppe, og måtte hive meg halvveis ut i det andre feltet. Der kom det en bil rett bak, men han klarte heldigvis å bremse. Kunne virkelig gått galt det der..
Mvh
Christian
Christian
- supermons
- Administrator
- MC: Suzuki GSX750
Du kjørte vel ikke tilfeldigvis forbi Tusenfryd på lørdagen rundt ca 12? Kjørte forbi en grønn 250R da, som jeg fikk dama i passasjersetet til å knipse bilde av