And we bring you: airbag på sykkel!
- indianeren
Synes ikke at forslaget er så himla teit ..
Iallefall ikke på en stor og tung sykkel som goldwing..som gjerne kjøres mest rett frem:) Ser også fordeler ved den vanlige "bilfører er blind og opprettholdt ikke vikeplikt" problemstillingen..
Jo mere energien er redusert før sjåføren evt ramler av, jo bedre må det være...
hehe..kjørte bak en Goldwing på den siste turen i år..
Det gikk bra rett frem og i slakke svinger.. og sjåføren ble etterhvert varm i trøya (fordi jeg lå bak og ville forbi ?) og begynte pushe litt i krappere svinger også.
Da tok plutselig fothvilere etc i asfalten så det sang... jeg synes det uansett gikk for sakte, så jeg dro forbi de ut neste sving.. hehe, tror han stakkaren fikk seriøst skjenn over intercomen av hun som satt bakpå..
Iallefall ikke på en stor og tung sykkel som goldwing..som gjerne kjøres mest rett frem:) Ser også fordeler ved den vanlige "bilfører er blind og opprettholdt ikke vikeplikt" problemstillingen..
Jo mere energien er redusert før sjåføren evt ramler av, jo bedre må det være...
hehe..kjørte bak en Goldwing på den siste turen i år..
Det gikk bra rett frem og i slakke svinger.. og sjåføren ble etterhvert varm i trøya (fordi jeg lå bak og ville forbi ?) og begynte pushe litt i krappere svinger også.
Da tok plutselig fothvilere etc i asfalten så det sang... jeg synes det uansett gikk for sakte, så jeg dro forbi de ut neste sving.. hehe, tror han stakkaren fikk seriøst skjenn over intercomen av hun som satt bakpå..

Syns jeg hører beskjeden fra baksetet: "Slutt med den råkjøringa. Det skvalper vann ut av akvariet i kjelleren, og dessuten er middagen snart ferdig og serveres i 2. etage." 

1980 Kawasaki Z650SR "Gamle Blå" (I deler for øyeblikket)
2015 Kawasaki KLX250S
2023 Citroen e-C4
2004 Suzuki Liana 4WD
1987 Citroen 2CV Dolly
2015 Kawasaki KLX250S
2023 Citroen e-C4
2004 Suzuki Liana 4WD
1987 Citroen 2CV Dolly
- Desmo
- MC: Ducati Monster S4RS
Triumph Scrambler 900 - Location: Lena
Og etterpå tar vi en kaffe avec i salongen. Det gis adgang til røking,for dem som ønsker det ute på terrassen.....Jalmar wrote:Syns jeg hører beskjeden fra baksetet: "Slutt med den råkjøringa. Det skvalper vann ut av akvariet i kjelleren, og dessuten er middagen snart ferdig og serveres i 2. etage."
"We have met the enemy and he is us!"
-Pogo

-Pogo

- Lykkeliten