Får vente å sje om noen av de andre på forumet vet d
Må være den ja.TDK wrote:Den vacumstyrte trooor jeg!Trulso wrote:TDK wrote: Den elektriske er elektrisk. Den bruker en elektronisk motor til å trekke i vaieren som drar eksosventilen opp. Den vacumstyrte presses opp av trykket.
jau. men hvilken av de aer mekanisk=p
ikke en motor, men en elektromagnet! der er det en liten forskjell vettuTDK wrote:Den elektriske er elektrisk. Den bruker en elektronisk motor til å trekke i vaieren som drar eksosventilen opp. Den vacumstyrte presses opp av trykket.Trulso wrote:jobber med det. noen som vet sikkert?
Blæ, kan vel ikke vite alt jeg vel..ca(2) wrote:ikke en motor, men en elektromagnet! der er det en liten forskjell vettuTDK wrote:Den elektriske er elektrisk. Den bruker en elektronisk motor til å trekke i vaieren som drar eksosventilen opp. Den vacumstyrte presses opp av trykket.Trulso wrote:jobber med det. noen som vet sikkert?
neida, man lærer så lenge man leverTDK wrote:Blæ, kan vel ikke vite alt jeg vel..ca(2) wrote:ikke en motor, men en elektromagnet! der er det en liten forskjell vettuTDK wrote: Den elektriske er elektrisk. Den bruker en elektronisk motor til å trekke i vaieren som drar eksosventilen opp. Den vacumstyrte presses opp av trykket.
Det er jo en elektromagnet inne i en elektrisk motor da..ca(2) wrote:ikke en motor, men en elektromagnet! der er det en liten forskjell vettuTDK wrote:Den elektriske er elektrisk. Den bruker en elektronisk motor til å trekke i vaieren som drar eksosventilen opp. Den vacumstyrte presses opp av trykket.Trulso wrote:jobber med det. noen som vet sikkert?
da blir det ikke en motor som driver det! det er en magnet som "drar" selve ventilen!ChristR wrote:Det er jo en elektromagnet inne i en elektrisk motor da..ca(2) wrote:ikke en motor, men en elektromagnet! der er det en liten forskjell vettuTDK wrote: Den elektriske er elektrisk. Den bruker en elektronisk motor til å trekke i vaieren som drar eksosventilen opp. Den vacumstyrte presses opp av trykket.