Har vert en helt fantastisk uke med kjøring... Bestillte time hos Yamaha Åsane i forgie uke for dekkskift, fikk den til tirsdag denne uken, sku da levere inn sykkelen på mandagen. Og storkjæfta som jeg er sa jeg til gjengen på jobb i forgie uke at på mandag skal jeg kjøre sykkel til jobb, UANSETT vær

Vel, minus 10 grader møtte meg da jeg sto opp mandag, lurte fælt på hva jeg sku gjøre, hadde ikke fått logistikken til å gå opp om jeg sku kjørt hjem etter jobb å hentet den, og ikke sku jeg tape ansikt på jobb heller. Her ble alle påklednings kunnskapene fra førstegangstjenesten hentet inn fra lengst bak i hjernebarken, og la på vei til jobb, (har 53km å kjøre til jobb forresten)
Etter 1 kilometer eller 2 angret jeg skikkelig på at jeg aldri kom så langt å invisterte i ett ekstra par med hansker, som kansje var litt mere foret enn tynne sommer/racing hansker.... Etter 1 mil hadde jeg så vondt i fingrene at jeg var sikker på at jeg hadde fått koldbrann, når jeg nesten var fremme var fingrene mine følelsesløs og alt var bra, helt til jeg måtte sjekke inn sykkelen min gjennom Securitas og ikke klarte å slippe gassen, så bra teit ut der jeg ruste sykkelen ut foran en haug med folk

Tok noen timer før fingrene tinte opp igjen, gjorde jævli vondt hele dagen i begge tommlene, og var bekymra på ett tidspunkt, men nå er alt bra
Dagen etter da jeg sku hente sykkelen begynnte ikke bedre, snø kav og skit og lort. Hadde allerede alliert meg med svigers som skulle sitte på med meg hjem, og ta bilen videre fra Yamaha da jeg sku hente sykkelen. Vurderte å droppe hele sykkel hentingen utover dagen da det bare snødde mere, men fikk noen meldinger fra folk at veiene var helt bare så det gikk nok fint. De ble litt overasket av å se meg trappe opp i kjøreutstyr for å hente den, de hadde ikke ventet meg inn den dagen, men veiene var bare og fin heleveien hjem, nesten... Bakken ned til huset og svingen inn til garasjen var dekket av snø, is og litt grus.. De siste 100 metrene nå og så skal jeg gå på tryne tenkte jeg, men heldigvis gikk det fint.
Så nå blir det ikke mere kjøring før gradestokken viser minst 7 plussgrader, trodde oppriktig selv at jeg var mer hardcore når det gjaldt kulde, men webasto og setevarmer er ganske mye mere konfortabelt i disse dager