bittorent?

Her kan du diskutere akkurat hva du vil, det trenger ikke være MC-relatert.
Kriz

Post by Kriz »

Blah skulle laste ned bearshare i dag,. koster faen meg penger nå jo... før var det gratis :shock:
Æ'ndalitten

Post by Æ'ndalitten »

Det er fortsatt gratis :P
Men det funker ikke som det skal hos meg, for det save!-dritet blir sletta med en gang av sikkerhetsarmeen min :lol:
uten save! funker ikke bearshares gratisversjon.
Desuten tror jeg bearshare har et spinnhakkandes galt speedometer! :?

Og internettforbindelsen er litt skev her, noen ganger detter jeg ut sånn helt uten videre, andre ganger kommer jeg ikke inn i det hele tatt.
Har Telenor btw, sucky greier.
Tore^NSR

Post by Tore^NSR »

tenkte jeg skulle teste bittorent for å se om det var noe,men jeg kommer ikke inn på http://thepiratebay.org/ :? noen andre som ikke kommer inn?
noen andre bittorrent sider som anbefales?
Kriz

Post by Kriz »

Tore^NSR wrote:tenkte jeg skulle teste bittorent for å se om det var noe,men jeg kommer ikke inn på http://thepiratebay.org/ :? noen andre som ikke kommer inn?
noen andre bittorrent sider som anbefales?
ville ikke laste for meg heller kanskje noe galt? da jeg brukte det på fattern sin data før jeg fikk tilbake min elskling så funka det fett bare 100 ganger treigere enn bearshare :D
Æ'ndalitten

Post by Æ'ndalitten »

Jeg opplever aldri noen problemer med piratebay, men så er jeg ikke inne hver dag.
Hvis du laster ned BitComet så har programmet integrert "nettleser" og bittorrent søkemotor.
Ellers har du vår gode venn GOOGLE, som aldri svikter:wink:
stian

Post by stian »

Bruker BITLord jeg, funker som bare det... Laster som regel ned fra mininova.org eller piratebay, og med nok seeders ligger jeg stabilt på 260-270 kbps.. lønner seg og bruke en liten stund på instilling av klienten..
Husk desto mer upload desto mer download.. :P
Post Reply