Men praktisk nok til at mange velger å overse voldtekten av sykkelens linjer og utseende

Hvordan stopper jeg deg?knutk wrote:En annen ting: Om dere møter meg på veien, så ikke vær blyg for å stoppe meg. I toppboksen har jeg oftest en stor termos samt ekstra kaffekopper til alle dem som kjører uten toppboks
ArcticTiger wrote:Jeg kommer UANSETT aldri til å montere Topp-Båkks på noen av mine mc-erKnutK sitt kaffe-argument har jeg dog sans for, håper vi møtes etter veien engang
![]()
Og når det gjelder de "praktiske" argumentene, så snylter jeg uhemmet på mine kjørekompiser med Topp-Båkks når vi er på tur: Gielas, han bringer trofast kaffetermosene og Snøgg-Dugurden, BusaTrond som bringer Epple-Kaken fra BusaKakeKonatryggt fram, og Ojda har altid litt ekstra ledig plass til Ojda-varer
Her er det vel bare MS som har toppboks spesielt tilpasset til sykkelen?Tommas wrote:Med noen få hederlige unntak: det ser ikke bedre ut med toppboks enn uten toppboks...
Men praktisk nok til at mange velger å overse voldtekten av sykkelens linjer og utseende
Kjøre flere ganger. Man får kjørt mer sykkel samt handlet i samme slangen. Hvis poenget er å få med seg mest mulig på en gang, så ta bilenashland wrote:Hva som ser bra ut og ikke bryr meg midt i en viss plass
Men å kunne låse ned hjelm er veldig ok iblant og hvordan i all verden skal
enn klare å få med seg mer enn en boks Guinness fra Systembolaget uten både
toppbox og tankveske
Det er helt sant Hr. B! Jeg ser mer på det praktiske enn estetiskBjerknez wrote:Kjøre flere ganger. Man får kjørt mer sykkel samt handlet i samme slangen. Hvis poenget er å få med seg mest mulig på en gang, så ta bilenashland wrote:Hva som ser bra ut og ikke bryr meg midt i en viss plass
Men å kunne låse ned hjelm er veldig ok iblant og hvordan i all verden skal
enn klare å få med seg mer enn en boks Guinness fra Systembolaget uten både
toppbox og tankveske![]()
Haha, da er det rart du kommenterer i en tråd som har overskriften "Kan toppbokser se bra ut"ashland wrote:Hva som ser bra ut og ikke bryr meg midt i en viss plass
Sandaler med borrelås er helt topp. Smarteste som er oppfunnet siden oppskjært brød.cevillan wrote: .............
På lik linje med rumpetaske og sandaler med borrelås.