Dataspill generelt - Her kan det diskuteres alt innen spill

Her kan du diskutere akkurat hva du vil, det trenger ikke være MC-relatert.
User avatar
Hawken
Posts: 2799
Joined: 29 Apr 2005 23:26
MC: Ducati SS 750
Location: Trondheim

Post by Hawken »

Lasta det ned som torrent, med crack, cd-key og alt :)
Var bare å innstallere og spille :D
Nå: BMW F800R
X: Ducati SS 750 i.e
X: Honda CBR 600F
X: Suzuki Bandit 400
TDK
Posts: 1098
Joined: 26 Apr 2005 15:55
Location: Asker

Post by TDK »

Jeg runna need for speed nettopp. Det klikka i sluttscenen så jeg måtte ta en enorm biljakt på nytt.

Men igår skjedde også det store, når jeg hadde ca 2 mill i bounty, og akkurat klarte og kvitte meg med 2 stk HEAT 5 politibiler klikka spillet!
Kan laste opp screenshot senere...

Image
Last edited by TDK on 24 Nov 2005 22:45, edited 1 time in total.
Aprilia RS 125 FP
Uplombert Potte - El. Eksosventil - Uplombert CDI - Uplombert luftfilter
User avatar
Extra
Posts: 116
Joined: 15 Oct 2005 00:57
Location: Tønsberg

Post by Extra »

Men hvilken platformer kan "Need For Speed: Most Wanted" Kjøpes på da!

PlayStation2? Pc? Xbox?
Honda NSR 02
EM
Posts: 85
Joined: 20 Nov 2005 17:36
Location: Sandnes

Post by EM »

Her er d et veldig morrsomt spill:
http://www.albinoblacksheep.com/flash/pol

:lol:
Nå: Svart MH RX 50cc

X: Gul MH Furia
mil0
Posts: 410
Joined: 26 Apr 2005 14:10
Location: Rogaland - Karmøy
Contact:

Post by mil0 »

Ja fy fader, NFS Most Wanter er drit fett!
Kjører for tiden Supra, men en lancer evo komme snart, (er ikke så veldi langt i spillet..)
Yamaha Neos -

X
Rieju RS2 Matrix 2003
Rieju RS2 Matrix 2005
Eike_Oak
Posts: 1236
Joined: 27 Apr 2005 20:31

Post by Eike_Oak »

Har 4 blacklist slasker igjen, så har jeg runnet det


Kan man ikke få mer enn heat level 5?
- Skyt her -
TDK
Posts: 1098
Joined: 26 Apr 2005 15:55
Location: Asker

Post by TDK »

Eike_Oak wrote:Har 4 blacklist slasker igjen, så har jeg runnet det


Kan man ikke få mer enn heat level 5?
Du får en heat 6 etter du klarer blacklist 1 karen. Da har de like biler som i heat 5, men de ''undercover'' biler slik som heat 2 og 4 er....
Pluss at det SUV'ene er mye hisggere og kjører ved siden av deg og skumper deg av veien... sykt vanskelig...
Aprilia RS 125 FP
Uplombert Potte - El. Eksosventil - Uplombert CDI - Uplombert luftfilter
Gixxerman

Post by Gixxerman »

Hadde først en Cobalt SS, så skaffet jeg en Supra som jeg dumpet rimelig raskt da jeg kunne kjøpe Evo VIII 8) Altså, har Supran i garasjen men bruker den ikke.

Noe jeg lurer litt på er om noen av dere andre har klart å få pinkslip'en til noen av de på blackllisten :? Hver gang jeg banker en kar så velger jeg minst en av de ukjente og så performance deler. Får bare spenn eller sånn impound sak jeg. Prøvde ene gangen å velge to av de tre ukjente men heller ikke da klarte jeg å få pinkslip'en. Har jeg bare utrolig uflaks, eller er det ikke sikkert at den finnes hver gang ? :(
Jaja, min taktikk i spillet er stort sett bare å kjøre alt som kan kjøres for å vinne mest mulig spenn som jeg kan bruke til å trimme kjerra med. Bruker minimalt med spenn på styling, so far hvertfall. Utseende parkerer ikke de andre motstanderne vettu :P
Last edited by Gixxerman on 25 Nov 2005 21:00, edited 1 time in total.
Eike_Oak
Posts: 1236
Joined: 27 Apr 2005 20:31

Post by Eike_Oak »

Har Lexus IS300, Audi A3, Supra, [Den GTO lignende], Lancer Evo, Porsche 911, Lamborgini ett-eller-annet, Porsche 911 Turbo S. Og enda en bil jeg ikke husker :P
- Skyt her -
EM
Posts: 85
Joined: 20 Nov 2005 17:36
Location: Sandnes

Post by EM »

D er gudd med Lexus vettu :P
Nå: Svart MH RX 50cc

X: Gul MH Furia
TDK
Posts: 1098
Joined: 26 Apr 2005 15:55
Location: Asker

Post by TDK »

Gixxerman wrote:Hadde først en Cobalt SS, så skaffet jeg en Supra som jeg dumpet rimelig raskt da jeg kunne kjøpe Evo VIII 8) Altså, har Supran i garasjen men bruker den ikke.

Noe jeg lurer litt på er om noen av dere andre har klart å få pinkslip'en til noen av de på blackllisten :? Hver gang jeg banker en kar så velger jeg minst en av de ukjente og så performance deler. Får bare spenn eller sånn impound sak jeg. Prøvde ene gangen å velge to av de tre ukjente men heller ikke da klarte jeg å få pinkslip'en. Har jeg bare utrolig uflaks, eller er det ikke sikkert at den finnes hver gang ? :(
Jaja, min taktikk i spillet er stort sett bare å kjøre alt som kan kjøres for å vinne mest mulig spenn som jeg kan bruke til å trimme kjerra med. Bruker minimalt med spenn på styling, so far hvertfall. Utseende parkerer ikke de andre motstanderne vettu :P
Har fått bilen mange ganger jeg.... Tok begge på spørsmålstegnene jeg... får bare piss på performance uansett...

Nå har jeg en Porsche Carerra GT, en En Mercse (SLR Maclaren), en Viper, en corvette, en BMW M3 GTR (den du starter med, og vinner tilslutt) , en Ford GT og en Lotus Elise (morobil)... Alle fulltrimma seff...

Begynner å gå litt lei av spillet nå igrunn... :lol:
Aprilia RS 125 FP
Uplombert Potte - El. Eksosventil - Uplombert CDI - Uplombert luftfilter
Gixxerman

Post by Gixxerman »

Nå sender du meg save fila di ! PM ? :twisted:
User avatar
HÃ¥vi
Posts: 405
Joined: 26 Apr 2005 08:00
Location: Sandnes

Post by HÃ¥vi »

Gixxerman wrote:Nå sender du meg save fila di ! PM ? :twisted:
Nanana [-X

Sånn skal vi jo ikke ha noe av
Image
Gixxerman

Post by Gixxerman »

Litt sånn diskré under bordet nå TDK :smt016
mil0
Posts: 410
Joined: 26 Apr 2005 14:10
Location: Rogaland - Karmøy
Contact:

Post by mil0 »

har foresten 100% game completion file her.. har ikke brukt den endfa men, la den inn for åkjøre en av di heftigere bilene.. :)

om duinvil ha dn kan du godt få den..

jeg har vunnet 3 eller 4 av tot på 5 bilder i pinkslip.. gjelder å være litt flaksen, hvet du hva det er gixxer? :roll:
Yamaha Neos -

X
Rieju RS2 Matrix 2003
Rieju RS2 Matrix 2005
Post Reply