Sykkelturer, jogging og andre treningsformer
- pelle
- MC: Gråtass som er en: Honda CBF 1000 2006 modell
Jogge hva er det? Når en er kommet opp i min alder er jo snart middelaldrene da kan vi ikke jogge det går for hardt ut over knærne og pusten spesielt når du veier så lite som jeg gjør.

2006 Honda CBF 1000
2016 Kia Soul Ev
2012 VW Caddy Maxi
x 2008 Susuki Grand Vitara 1,9 ddis
x 2003 Ford Focus 1,6
x 1992 Honda Shadow US 1100
2016 Kia Soul Ev
2012 VW Caddy Maxi
x 2008 Susuki Grand Vitara 1,9 ddis
x 2003 Ford Focus 1,6
x 1992 Honda Shadow US 1100
Hmm... merker jeg litt "Heia tufte" stemning i tråden her? 

[img] http://www.freewebs.com/fantten/hh.bmp [/img]
hmm, har jogget med bomullsokker 2-3 ganger i uka siden snøen gikk i vår jeg... Har ikke noe problemer med det, hva tenker du egentlig på?Håvi wrote:Jogde med bommulsokker for siste gang Lørdagen
er litt vondt enda
Aprilia RS 125 FP
Uplombert Potte - El. Eksosventil - Uplombert CDI - Uplombert luftfilter
Uplombert Potte - El. Eksosventil - Uplombert CDI - Uplombert luftfilter
Det klumpet seg opp under beina. (noe billig 10-pac styr. ble noen heller spesielle gnagsår av detTDK wrote:hmm, har jogget med bomullsokker 2-3 ganger i uka siden snøen gikk i vår jeg... Har ikke noe problemer med det, hva tenker du egentlig på?Håvi wrote:Jogde med bommulsokker for siste gang Lørdagen
er litt vondt enda

YEAH GUTTA!!! (og jenta)...Im back desverre..
Jeg har ikke vært her på en stund nå, siden jeg har drevet aktivt med freeride sykling (Downhill) ,
Jeg sykler på en Rød Banshee Scream 05 MOD. med Marzocchi Monster T på ( 8'' vandring foran og bak) sykler generelt hver dag,også nå på vinteren.... ække no problem hvis jeg setter på 3,2'' dekk
Legger til at dette er en tråsykkel som koster 40000,-
men så tåler den også litt *Skryter*
Vennlig Hilsen Aleks

Jeg har ikke vært her på en stund nå, siden jeg har drevet aktivt med freeride sykling (Downhill) ,
Jeg sykler på en Rød Banshee Scream 05 MOD. med Marzocchi Monster T på ( 8'' vandring foran og bak) sykler generelt hver dag,også nå på vinteren.... ække no problem hvis jeg setter på 3,2'' dekk

Vennlig Hilsen Aleks
Ktm exc-r 530Sm. 2008mod.
-
Godt nyttår folkens...
Long time no see... :oops:
På nyåret passer det fint med å starte med treningstråden...
Hvis det er noen fra heromkring (Trondheimomkring) som vil ha litt aktivitet som er litt morsommere enn å bare jogge til krampa tar deg, så er jo faktisk Karate en fin ting...
http://www.nidaroskarate.com/
Der trener jeg...
Tok faktisk grønt belte til jul nå.... var tungt... Tre belter igjen før svart. Grønt og to brune...
Var i godform før jul, men nå er jeg tilbake på "rehabilitering" etter ribba...
Long time no see... :oops:
På nyåret passer det fint med å starte med treningstråden...

Hvis det er noen fra heromkring (Trondheimomkring) som vil ha litt aktivitet som er litt morsommere enn å bare jogge til krampa tar deg, så er jo faktisk Karate en fin ting...
http://www.nidaroskarate.com/
Der trener jeg...
Tok faktisk grønt belte til jul nå.... var tungt... Tre belter igjen før svart. Grønt og to brune...

Var i godform før jul, men nå er jeg tilbake på "rehabilitering" etter ribba...