I would like to apologize to anyone I have not yet offended.
Please be patient, I will get to you shortly
------------------------------------------------------------ 2019: Nye dekk på 1900 km - Mitas E-07+
------------------------------------------------------------ Instagram YouTube MyRoute-app
Joda de har faktisk 60 dagers åpent kjøp, så det er ikke noe problem.
Men hva f skan handle da?
Dissa SIDI`ne som reklameres med lenger oppe her, kan de være no da???
TCX !!!! Eller hvis du har lyst å blakke deg helt! Daytona er vel det beste du får i følge det store internettet
------------------------------------------------------------ 2019: Nye dekk på 1900 km - Mitas E-07+
------------------------------------------------------------ Instagram YouTube MyRoute-app
Jeg var inne å titta på de etter at du nevnte de litt lengere ned i tråden
Jeg må bare inrømme att jeg syntes de så for jævlige ut (Jadda jeg vet det, jeg blir litt Bjerknez\ish noen ganger)
Men duger ikke TCXène blir det reklamasjon og følge rådene dine derefter Så takk for tips
Hehe, må ikke bli motebevisst og prippen i voksen alder
Har prøvd de fleste sko rundtom, og Puma blir som Ecco sko på foten - komfortfølelse Derfor er valget enkelt, samt at kjøre bukse dekker det meste.
TCX er jeg veldig fornøyd med, og om jeg ikke husker feil, er vel dette samme skoene som Onkel og SNikkeren har?