Epylypzon wrote:Har ikke tid til å kjede meg / vente på vår.
Er det ikke skruing på mc så er det husbygging, jobb eller ishockey.
Har ikke vært på hockey på to år , men har tenkt å gjøra en tur i semifinalen..
STORhamar..........LillaMÆRR

Epylypzon wrote:Har ikke tid til å kjede meg / vente på vår.
Er det ikke skruing på mc så er det husbygging, jobb eller ishockey.
Hvor i æill vælaha du fått tak i dætta bilde ta meg a ??kvase wrote:Kom dere ut for alt håp er ute sånn er det bare
Hvor i æill vælaha du fått tak i dætta bilde ta meg a ??kvase wrote:Kom dere ut for alt håp er ute sånn er det bare
ojda wrote:.
Sent from my SM-G930F using Tapatalk
Du vet, betaler du med bananer får du apekatterojda wrote:Helt klart vært lekedag idag![]()
Hansen da, sover han i trærne fortsatt?![]()
Fikk hengekøya godkjent?
Ja, nå gikk jo jeg til innkjøp av -11 pose i vinter. Da jeg var drit lei av å fryse på tidlig vår, sen høst. Jeg tipper det var mellom 3 - 5 grader på natta, jeg sov i bokseren å hadde det nestn litt for varmt. Eneste problemet var litt vind, som trakk mellom tarpen og køyen som blåste litt i ansiktet på meg. Dette kunne jeg nok ha begrenset med å justere tarpen litt bedre enn jeg gjorde. men man kommer ikke unna at det er litt mer vindfult i køye kontra f.eks teltojda wrote:Som tidligere skrevet har jeg selv også tenkt å henge litt i trærne i sommer![]()
Er mest spent på hvor friskt det kommer til å bli?
Gammel frysepingle måvite.
Men fordelen med å kunne sove der ingen fornufig camping/leirplass finnes fristet meg ut på hengekøyeløsningen.
Dog budgett-variantenEr også litt spent å muligheten til "utsikt fra køya"
Det er faktisk rart synes jeg. Men du bør også vite at noen dører er vanskelige å bruke.mekkern wrote:Intruder`n:
Jeg bærer ikke kniv-jeg sleper den etter meg i en hyssing...![]()
Tommas:jeg har et par bøker jeg skal gå på også.![]()
Sitter og vurderer om jeg skal kjøre litt MC inne igjen...![]()
![]()
i forrige uke kjørte jeg XL600`n inne i stua...![]()
nå var det bare inn værandadøra fra lagring på værandaen gjennom stue, gang og ut av inngangsdøra.. måtte teste de nye kjørerampene..og få den ned i garasjen..
men har jo en 450 og et par 1000ccm som må samme vei før sesong...men nå snør det så jeg venter nok litt allikevel solution surendettement...Inne går det bra men når jeg kommer ut av inngangsdøra blir det litt væl artig tror jeg...
![]()
Får nok sjekke mulighetene for å lage en slire til kniven... Treslire muligens...med innvendig fjær som holder kniven?
tror jeg heller lager en kniv til og ei slire til den.. i Eik som jeg har litt mer av og kan tabbe meg ut med ...før jeg tjangser på siste biten med mahogni..![]()
Er det noen andre "sysler" som folkens driver med?
Ja,sett ut fra din maskinpark er vedlikehold utenom oljeskifta på Mottorsykla unødvendig....Trond_V wrote:Om vinteren hugger vi ved![]()
Leser litt bok, og bruker opp veden som ble hugget for 2 år siden