Jeg har selv en Ariens, men ikke i denne ligaen. Men etter 7 år starter den fortsatt på første drag, når den skal klargjøres for vinteren.
https://www.finn.no/bap/webstore/ad.htm ... =104489256
(Og kanskje jeg tar skammelig feil, det vil i så fal ikke være første gangknutk wrote:Takk til alle for innspill.
Da er loddet kastet, og jeg blir ikke å vente et år på H/Y, så der er en Husqv. på vei til min garasje.
Selv om den ikke er helt på høyde med H/Y rent teknisk (lager og diverse tekniske detaljer) vil den nok gjøre jobben, dvs kaste snøen dit jeg ønsker. Den kommer neppe til å bli så lenge i garasjen som min forrige freser, men den tid den sorg.haakeik wrote: (Og kanskje jeg tar skammelig feil, det vil i så fal ikke være første gang)
Både det og anskaffelser av gadgets, topbox montering, ekstralys etcTommas wrote:Til å være en "utenfor sesong"-tråd synes jeg denne leverte bra![]()
Håper det kommer et par bilder og et "turreferat" når du får nyanskaffelsen på plass
Ikke jeg heller. Slik er faktisk gøy, selv om jeg dro kanskje på litt mye [emoji85][emoji1787][emoji1787][emoji1787]Tommas wrote:For ordens skyld, jeg var ikke ironisk![]()
Kunne faktisk tenke meg å se litt bilder mens vi venter på vår
Nå er jeg på ingen måte ekspert på området, og jeg kjenner ikke alle merkene som florerer. Med hensyn til kvalitet er det etter min oppfatning fire merker som gjelder: Honda, Yamaha, Yanmar og Røkla.Borg wrote:Nå når dere gar gått opp løypa så har jeg et spørsmål.
Far min har en Honda HSS 655 HT som er 2 år gammel. Kun brukt en to/tre ganger. I våres brakk han lårhalsen og nå synes han denne går for fort i revers. Denne skal dermed selges. Hvilke merker i samme klasse er det noe greie på som har et par gir i revers el eventuelt trinnløs, samt ligger si samme prisleiet?