supermons wrote:
Har en gammel S&W 79G luftpistol
Sent from my iPhone using Tapatalk
Haha, en sånn hadde jeg på slutten av 70-tallet

Tung som rakkern, vakke mye plast på den

Kuleste luftpistolen som var å få tak i på den tiden

Kult å se den igen

supermons wrote:
Har en gammel S&W 79G luftpistol
Sent from my iPhone using Tapatalk
Eneste plasten er vel håndtakeneojda wrote:Haha, en sånn hadde jeg på slutten av 70-tallet![]()
Tung som rakkern, vakke mye plast på den![]()
Kuleste luftpistolen som var å få tak i på den tiden![]()
Kult å se den igen
Fikset på tittelen før jeg postet bildet mitt, men ja, kan fikse igjen, alle er jo ikke i karantene heldigvisBikeridr wrote:Tråden burde kanskje omdøpes til "Corona-prosjekter"![]()
Sant det, får en liten pause i morgen når jeg må opp å testes for Corona [emoji16] Tipper det eneste som slår ut er forkjølelse [emoji2369]ojda wrote:Ja, å slappe av kan du gjøre når du blir gammal![]()
![]()
Jepp, vis jeg ikke får påvist corona får jeg ha den til loffen på freddan [emoji16]mekkern wrote:har en 4 liter med "anticorona" på bordet der ser jeg.
Det kan være frustrerende å sitte låst et sted man ikke ønsker å være.Bikeridr wrote:Tråden burde kanskje omdøpes til "Corona-prosjekter"![]()
Selv er jeg jo corona-fast på Brekstad. Slik situasjonen er nå, er jeg ikke permittert. Er en helt annen situasjon på Hurtigruten, så kanhende jeg her har scoret gullfuglen..
Mine "prosjekter" i denne tiden blir, sålenge jeg ikke settes i karantene, å legge ut etpar lokale cacher, friske opp i Python-kodingen og bruke Memrise til å lære meg (mer) latvisk.
La oss håpe vi alle kommer gjennom dette med minimale tap/krøll, så sees vi forhåpentligvis på to hjul utpå sensommeren 2020
Dagen visdomsord fra knutkknutk wrote:Det kan være frustrerende å sitte låst et sted man ikke ønsker å være.Bikeridr wrote:Tråden burde kanskje omdøpes til "Corona-prosjekter"![]()
Selv er jeg jo corona-fast på Brekstad. Slik situasjonen er nå, er jeg ikke permittert. Er en helt annen situasjon på Hurtigruten, så kanhende jeg her har scoret gullfuglen..
Mine "prosjekter" i denne tiden blir, sålenge jeg ikke settes i karantene, å legge ut etpar lokale cacher, friske opp i Python-kodingen og bruke Memrise til å lære meg (mer) latvisk.
La oss håpe vi alle kommer gjennom dette med minimale tap/krøll, så sees vi forhåpentligvis på to hjul utpå sensommeren 2020
Men det ligger i oss mennesker at om vi ikke har det helt som vi ønsker så finner vi trøst i å vite at der finnes dem som har det verre.
Tenk på alle i Jehovas Vitne. De vet at folk er hjemme i alle hus, men kan ikke dra rundt og ringe på dørene.