(Bortsett fra dobbelsenga du har lovet bort...)

Ja...burer dere inne og låser døra...........Gielas wrote:Regner med at "gamle-gjengen" får sedvanlige sengeplasser?
(Bortsett fra dobbelsenga du har lovet bort...)![]()
Hvis det betyr at jeg som var en av de første til å vise interesse lander på gulvet (eller enda værre), kan jeg like gjerne trekke megintruder wrote:Ja...burer dere inne og låser døra...........Gielas wrote:Regner med at "gamle-gjengen" får sedvanlige sengeplasser?
(Bortsett fra dobbelsenga du har lovet bort...)![]()
intruder wrote:Hadde et inderlig ønske om å treffe flest mulig av dere på Sjusjøen i sommer..
Allerede nå , flere måneder før det skulle skje , har jeg begynt å ligge våken om natta og gruble på alt som vil gå galt...![]()
Slik er mitt 68 år gamle hode innrettet...
Beklager...og beklager også at jeg av og til er en i overkant irriterende kar...Dere skal vite at jeg ALLTID angrer bittert etterpå...
![]()
Slik er jeg....GUDSKJELOV DESSVERRE.......men kommer sikkert sterkt tilbake i løpet av noen øyeblikk....
gudskjelov.....
Det var kjedeligintruder wrote:Hadde et inderlig ønske om å treffe flest mulig av dere på Sjusjøen i sommer..
Allerede nå , flere måneder før det skulle skje , har jeg begynt å ligge våken om natta og gruble på alt som vil gå galt...![]()
Beklager...og beklager også at jeg av og til er en i overkant irriterende kar...Dere skal vite at jeg ALLTID angrer bittert etterpå...
![]()
Slik er jeg....GUDSKJELOV DESSVERRE.......men kommer sikkert sterkt tilbake i løpet av noen øyeblikk....
gudskjelov.....
intruder wrote:Hadde et inderlig ønske om å treffe flest mulig av dere på Sjusjøen i sommer..
![]()
gudskjelov.....
En god hendelse ville vært om noen av dere kara innantell kunne gjøra en tur oppover....så kunne jeg og noen andre ""fise--fine "" fra endeLarmen MK bli med fra Buchardts Mjøstårnet og oppover....ArcticTiger wrote:intruder wrote:Hadde et inderlig ønske om å treffe flest mulig av dere på Sjusjøen i sommer..
![]()
gudskjelov.....
Vi får se om det iaffal kan bli ei råd med en Karbonade m/lauk på Måsaplassen iløpet av sessongen, Intruder. Så har du litt mer å grue deg til