Sertifikat til moped/lett, NYE REGLER?
Ja måtte ta det jeg også.. er bare snakk om 2-3timer en kveld da.. dessuten var det drittmorro kjørerlæreren min som kjøre og han er drittkull.. brækka'n å greier
og snakka konstant om mc og sommer 

[img] http://www.freewebs.com/fantten/hh.bmp [/img]
-
enig med den trulso.. men så lenge mamma betalte for meg var det ikke noe problem og bare morro selv teorien.. fordi jeg og han fyren som underviste begynte å diskutere.. jeg var forresten den eneste som åpna kjeften da han spurte hehe
[img] http://www.freewebs.com/fantten/hh.bmp [/img]
- Mantis
- MC: Aprilia RS250 (I wish!)
- It’s my birthday
Så mye? betaler 800,-kr jegScotch wrote:Jeg skal ha mørkekjøring tirsdag 7.3.. 1350 spenn for tre timer

Men faen, når slutter disse kursene? Hørt at de kjører siste i morgen, og at der skal være fult

Lappen min går ut 01.03.2007 om jeg ikke tar mørkekjøringen...

- BMW E39 M-tech
- VW polo`97 1.6 [For kjedelig]
- Derbi GPR`05. Blodtrimma Jævel [Solgt]
- Pocketbike 80cc [Død]
visst jeg tar TG i mai, kan jeg øvelseskjøre på sommern da? eller må jeg vente til jeg har tatt mørkekjøringen på høsten, å så øvelseskjøre til næste sommer?Æ'ndalitten wrote:Mørkekjøringen er en del av TG, som er obligatorisk.
ALLE må ha tatt mørekekjøring innen et år etter de har fått det utskrevet, eller før de får det.
Sånn har reglene vært side TG kom. Jeg f.eks. tok TG for ganske nøyaktig et år siden og var så heldig at jeg fikk mørkekjøringa. De som tar TG på sommeren eller i den lyse tida av året, må ta mørkekjøring seinere.
ATWindsor: Du hadde antagelighvis et sertifikat fra før, da trengte ikke du ta TG og med andre ord slapp du mørkekjøring.
Tempo Corvette 380 73 modell
------------------------------------------------------
derbi supermotard med gianelli eff.anlegg 50ccm
- MC: Suzuki DR 125
Nermer seg 50 000 på tellern, 48 600 for øyeblikket.
*vi gasar tils det rasar* - Location: Adrenalin hovudstaden - Voss
Du får kursbevis, og kan øvelses kjøyre. Men du vill bli kallet innigjen til mørkekjøyring så fort det er. Veit ikkje korleis det er der du bur. Men på denne sida av landet trengs berre mørke og ikkje haust for at dei skal kunne ha mørkekjøyring. So her fyrer dei på til og med om våren.derbi sm wrote:visst jeg tar TG i mai, kan jeg øvelseskjøre på sommern da? eller må jeg vente til jeg har tatt mørkekjøringen på høsten, å så øvelseskjøre til næste sommer?Æ'ndalitten wrote:Mørkekjøringen er en del av TG, som er obligatorisk.
ALLE må ha tatt mørekekjøring innen et år etter de har fått det utskrevet, eller før de får det.
Sånn har reglene vært side TG kom. Jeg f.eks. tok TG for ganske nøyaktig et år siden og var så heldig at jeg fikk mørkekjøringa. De som tar TG på sommeren eller i den lyse tida av året, må ta mørkekjøring seinere.
ATWindsor: Du hadde antagelighvis et sertifikat fra før, da trengte ikke du ta TG og med andre ord slapp du mørkekjøring.
- Mantis
- MC: Aprilia RS250 (I wish!)
- It’s my birthday
Det vet jeg ikke, men innkalling. Fikk såfall ikke jegMacPlaya wrote:Vil det si at jeg vil få innkalling til mørkekjøring på mc også? Tok denne i slutten av august og hørte ikke noe om det...

- BMW E39 M-tech
- VW polo`97 1.6 [For kjedelig]
- Derbi GPR`05. Blodtrimma Jævel [Solgt]
- Pocketbike 80cc [Død]