Er sesongen i gang?

Her kan du diskutere akkurat hva du vil, det trenger ikke være MC-relatert.
Kriz

Post by Kriz »

Kristiansen wrote:
Kriz wrote:tenker jeg skal overtale fattern til å fikse skiltet på mandagen, selv må jeg få tilbake lappen :/
hæ? få tilbake lappen?
jepp hadde ikke tatt mørkekjøring da jeg fikk lappen så den varte bare til mars, så lappen min er ikke gyldig lenger, derfor må jeg fikse det også
Kristiansen

Post by Kristiansen »

ååå.. hahhahaa, lol:P neida..
'05 Daelim Roadwin
-Grom lyd

Ina<33
Ragnhild
MC: BMW R1200GS Adventure

Post by Ragnhild »

Kriz wrote:
Kristiansen wrote:
Kriz wrote:tenker jeg skal overtale fattern til å fikse skiltet på mandagen, selv må jeg få tilbake lappen :/
hæ? få tilbake lappen?
jepp hadde ikke tatt mørkekjøring da jeg fikk lappen så den varte bare til mars, så lappen min er ikke gyldig lenger, derfor må jeg fikse det også
Mørkekjøring nå?

Åja, du bor jo der nede hvor det er stjerner på himmel'n sakthans. Stakkar :smt056
Image
Ørkendyret kjørte i 2007: 19.820 km, 2008: 22.000 km, 2009: 18.300 km
Er vanligvis å treffe på MCsidens forum
Gixxerman

Post by Gixxerman »

Joa, er igang men bare såvidt. Skummel asfalt ute, og farlig kaldt :)
Kriz

Post by Kriz »

næh, er ikke mørkekjøring etter mars, men tok det i desember engang har bare ikke ordna lappen enda :)

Og sesongen er vel ikke ordentlig i gang, kan jo bare kjøre på dagtid hvis du ikke har offroad dekk for min del hvertfall
Gixxerman

Post by Gixxerman »

Idag var den hvertfall igang på østlandet. Har cruisa rundt i hele dag, og sett mye andre syklister. Faen jeg digger dette. Sykkern svarer velvillig på rulla også 8) Nettopp jekka meg en pils, og bedre enn dette blir det ikke :wink:
TheDuke2

Post by TheDuke2 »

Jeg har kjørt en god del i dag ,var noen sykler ute. Skulle bli like fint vær i morgen :)
Gixxerman

Post by Gixxerman »

Og jeg har allerede fått tilbud om å slå følge med noen andre bikere fra Bike-forumet imorgen. Skal visst til Verdens Ende. Hvordan skal dette gå :shock: :P

Edit: Fikk melding nå: Fint, da sees vi :) Pokker så fort man får nye bekjentskaper :)
TheDuke2

Post by TheDuke2 »

Det skal vel gå greit om du avslutter stoppien før du når kanten :P
Post Reply