Er CDI sperren lett å kutte?
Man trenger IKKE å ta av baksetet...TDK wrote:Funker det bra elr? Tok du av baksetet?Trulso wrote:hehe... tok cdi sperren i går jeg... det er for lett til og være sant egentlig:P
Skruene sitter igjennom to hull på hver sin side av cdi'en og går igjennom og oppunder bakskjermen/passasjersetet og er festet til muttere! bare å skru rett av!
Current: Aprilia Rs 125, 2005 modell
X-bike: Aprilia Rs 125, 2004 modell **kondemnert edition**
-Fjernet plombe i CDI og innsug-MPO1 FP anlegg-elektronisk eksosventil og 34 mm Dell'orto A.K.A Fulleffekt
-Dekktusj-Sotet vindskjerm -Røde ventilhetter-Røde neonlys over bakhjul
X-bike: Aprilia Rs 125, 2004 modell **kondemnert edition**
-Fjernet plombe i CDI og innsug-MPO1 FP anlegg-elektronisk eksosventil og 34 mm Dell'orto A.K.A Fulleffekt
-Dekktusj-Sotet vindskjerm -Røde ventilhetter-Røde neonlys over bakhjul
-
Du må ikke gå dit da! Det er veldig lett!Aprilia_RS_2001 wrote:Tja, får stikke til aprilia butikken i sandnes på denne tiden av døgnet for å kutte drittenca(2) wrote:gå ut å gjør det nåAprilia_RS_2001 wrote:Ja, derfor jeg tenkte å gjøre det før juniservice vett u
2002 Aprilia RS 125 SBK
Snart: Råeste fargekombinasjon ever!!
1992 Citrion XM 2.0L
Snart Audi/Vw
Snart: Råeste fargekombinasjon ever!!

1992 Citrion XM 2.0L
Snart Audi/Vw
-
Nei seff ikke, men den er på service nå så vist jeg skulle ha gjort det nå med en gang som han ene sa her, så måtte jeg ner der lixmChristR wrote:Du må ikke gå dit da! Det er veldig lett!Aprilia_RS_2001 wrote:Tja, får stikke til aprilia butikken i sandnes på denne tiden av døgnet for å kutte drittenca(2) wrote: gå ut å gjør det nåservice vett u