Page 2 of 2

Posted: 13 May 2006 18:33
by TDK
Den nederste, VFR 400 kjenner jeg en som har. Mellomtung 34hk versjon.
Han er veldig fornøyd med den, og det er nok flott sykkel hvis du ikke har kjørt så mye før.

Men hvis du har planer om å beholde samme sykkel når du får tunglappen, vet jeg ikke om det er en like god sykkel å ha. 400cc racing er jo veldig turtallsmaskin da, så da er vel en sykkel med større slagvolum et bedre valg.

Posted: 13 May 2006 19:22
by inunf
Var og kjøpte meg en Aprilia RS 250 i dag. Annbefales på det sterkeste. :D

Posted: 14 May 2006 14:42
by maja_a
Planen er å kjøpe meg ny sykkel når jeg en dag kan kjøre tung;)

Posted: 14 May 2006 18:36
by Flydude
TDK wrote:
Hawken wrote:Før var det er krav på maks 0,16 kw/kg eller noe også, har det kravet falt bort?
Nei, det og maks 34hk er kravene som må oppfylles..

Posted: 07 Jun 2006 14:17
by Pollti
Det tror jeg er riktig. Eldre Aprilia Pegaso får du med 15 hk,24hk,27hk og 34hk. Det er en kar i Asker som importerer det du vil ha.

Posted: 21 Jun 2006 12:04
by rufse
Skal det stå oppført i vognkortet at det er mellomklasse?
Min sykkel er nok i segmentet; mellomklasse, men så vidt jeg kan se, er den reg. som "vanlig" mc...

Posted: 21 Jun 2006 21:57
by inunf
tja... i vognkortet mitt står det "ombygd til mellomklasse xx.xx.2004" og på effekt står det 25 kw.

Posted: 22 Jun 2006 00:14
by Magnalf
rufse wrote:Skal det stå oppført i vognkortet at det er mellomklasse?
Min sykkel er nok i segmentet; mellomklasse, men så vidt jeg kan se, er den reg. som "vanlig" mc...
Jepp det skal stå 25kw under effekt, og mellomklasse

Posted: 30 Jul 2006 23:49
by joinxter
Hei
Jeg har en 27 HK tilsalgs på Finn.no
Yamaha xs 400 1984 modell.Les mere om den der!!

Hilsen Rune