Hvor lang tid er alkohol i blodet?
-
- MC: HD FLSTCI Softail Heritage Classic
-
Kroppen er en til dels meget avansert organisme, og det er også kroppens kjemi. Kommer denne kjemien i ubalanse, så gir det seg mange utslag.
Tilførsel av alkohol (skål forresten) forrykker denne kjemien, og det man egentlig gjør er jo å helle i seg en masse av det kroppen oppfatter som gift.
Jeg tror dette er et godt utgangspunkt for å begynne å søke etter forklaringer på alskens ubehag dagen derpå.

Tilførsel av alkohol (skål forresten) forrykker denne kjemien, og det man egentlig gjør er jo å helle i seg en masse av det kroppen oppfatter som gift.
Jeg tror dette er et godt utgangspunkt for å begynne å søke etter forklaringer på alskens ubehag dagen derpå.

-
Vann ut av blodet. I don't know.
Men salter i kroppen binder væske. Disse saltene vaskes ut og således bindes ikke væske på samme måte, og man opplever en uttørring. Ubalanse i væskebalansen for å si det enkelt. Merkelig i og med at dette skyldes inntak av væske.
Det er en kjent sak at både kaffe og alkohol er vanndrivende.
Men salter i kroppen binder væske. Disse saltene vaskes ut og således bindes ikke væske på samme måte, og man opplever en uttørring. Ubalanse i væskebalansen for å si det enkelt. Merkelig i og med at dette skyldes inntak av væske.
Det er en kjent sak at både kaffe og alkohol er vanndrivende.
bruker du veksthormoner til treninga så vokser også de indre organanen så lever kan vokse av veksthormoner, og noen som trener bruker jo veksthormoner..Kosh wrote:Vet ikke, men jeg antar at det bare kommer an på hvor stor/effektiv leveren er. Man får så vidt jeg vet ikke større lever av å trene.

[img] http://www.freewebs.com/fantten/hh.bmp [/img]