Jeg ville brukt "er" i stedet for "skal være". For det er mange steder med husvegger, steinmurer,trær og piggtrådgjerder langs TT-løypa. Og å sikre den som en lukket bane vil vel koste så mye,at det ikke vil bli gjort.RH racing wrote:Isle skal være verdens mest ekstreme mc-ritt... dakar rally er visstnok ikke så ekstremt (selv om det er to totalt forskjellige ting da)
köra fort er nice!
- Desmo
- MC: Ducati Monster S4RS
Triumph Scrambler 900 - Location: Lena
"We have met the enemy and he is us!"
-Pogo

-Pogo

- Tekumseh
- MC: 1980 Yamaha SR500
1958 Tempo Lett Swing - Location: Steinkjer
Savage'n har bare 31 HK, men også bare 160 kg.
Jeg trives best i hastigheter under 80 pga vibrasjonen og at den vingler litt. Men nå er ikke jeg helt dreven på den enda heller.
Jeg har en 89-mod med bare 4 gear. Toppfart er oppgitt til 135 km/t, men det skal ikke prøves ut med det første.
Skikkelig godt bunndrag i denne sykkelen. Det er vel både den ene store sylinderen og tannreimdrifta skyld i.
Jeg trives best i hastigheter under 80 pga vibrasjonen og at den vingler litt. Men nå er ikke jeg helt dreven på den enda heller.
Jeg har en 89-mod med bare 4 gear. Toppfart er oppgitt til 135 km/t, men det skal ikke prøves ut med det første.
Skikkelig godt bunndrag i denne sykkelen. Det er vel både den ene store sylinderen og tannreimdrifta skyld i.