Malingsflekk på setet - Noen forslag?

Trenger du hjelp til mekking, tips til deler, spør her.
morra-di@hotmail.com

Post by morra-di@hotmail.com »

aceton kanskje? eller blir sete ødelagt da?
Mito 06 og Honda Crf 250 :D
LinnSurion

Post by LinnSurion »

Vel, olivenolje funka dårlig på henda mine. Jeg blei bare klissete.
Oppdaga til min forferdelse at jeg hadde fått maling på tanken i dag! Men med litt iherdig gnukking, litt negler og litt spytt gikk det av. Men jeg fikk skikkelig panikk.
"I have many skills"
Nothing says "I love you" like a dorullnisse
stiann

Post by stiann »

LinnSurion wrote:Vel, olivenolje funka dårlig på henda mine. Jeg blei bare klissete.
Oppdaga til min forferdelse at jeg hadde fått maling på tanken i dag! Men med litt iherdig gnukking, litt negler og litt spytt gikk det av. Men jeg fikk skikkelig panikk.
vis du er så veldig nøye med den mopeden din så er det kansje en fordel og skjekke seg selv for maling før du setter deg på den.
gsxr 750 street figther yamaha yzf r1
Den Røde Fare

Post by Den Røde Fare »

Men med litt iherdig gnukking, litt negler og litt spytt gikk det av. Men jeg fikk skikkelig panikk.
Rubbing funker fint for å fjerne maling og lakk som egentlig ikke skal være på den lakken man har fra før :) Videre finnes det en type leirkloss som også er veldig fin på lakkstøv.

For å si det sånn, diverse mekaniske bedrifter som bedriver sprøytemaling utendørs her i byen, har lagt ut ALT for mye penger på hellakkering av biler som har fått lakkstøvskader...

Vil anbefale deg å polere alt av lakk skikkelig, da fester ikke slikt seg like godt heller! (hardvoks er best)
-86 ugjenkjennelig Sportster
-07 grell XL883R
Post Reply