Malingsflekk på setet - Noen forslag?
-
- LinnSurion
Vel, olivenolje funka dårlig på henda mine. Jeg blei bare klissete.
Oppdaga til min forferdelse at jeg hadde fått maling på tanken i dag! Men med litt iherdig gnukking, litt negler og litt spytt gikk det av. Men jeg fikk skikkelig panikk.
Oppdaga til min forferdelse at jeg hadde fått maling på tanken i dag! Men med litt iherdig gnukking, litt negler og litt spytt gikk det av. Men jeg fikk skikkelig panikk.
"I have many skills"
Nothing says "I love you" like a dorullnisse
Nothing says "I love you" like a dorullnisse
vis du er så veldig nøye med den mopeden din så er det kansje en fordel og skjekke seg selv for maling før du setter deg på den.LinnSurion wrote:Vel, olivenolje funka dårlig på henda mine. Jeg blei bare klissete.
gsxr 750 street figther yamaha yzf r1
-
Rubbing funker fint for å fjerne maling og lakk som egentlig ikke skal være på den lakken man har fra førMen med litt iherdig gnukking, litt negler og litt spytt gikk det av. Men jeg fikk skikkelig panikk.

For å si det sånn, diverse mekaniske bedrifter som bedriver sprøytemaling utendørs her i byen, har lagt ut ALT for mye penger på hellakkering av biler som har fått lakkstøvskader...
Vil anbefale deg å polere alt av lakk skikkelig, da fester ikke slikt seg like godt heller! (hardvoks er best)
-86 ugjenkjennelig Sportster
-07 grell XL883R
-07 grell XL883R