Ahh, ok...Gixxerman wrote:Var nok den første, med 317 gamp.
Men han dro da vel fett på hjulet med ''super busaen'' og?
så en busa som hadde speedo til 340, hvertfall den jeg så parkert i carljohans gate, standar.Gixxerman wrote:Hørt om speedometer fart og virkelig fart ? Uansett, man kan fjerne sperren på 299 på de som har denne, og om man da monterer en hissig turbo i tillegg så vil man nok få over 300 i virkelig fart ja. Den har jo hatt ca.305 i virkelig fart helt original.
sant noe som er dumt, speedo burde indikere sånn ca hvor mye fart man kan få ur av en sykkel, min sykkel har speedo til 190, men går max til 204 i real speed, burde stått 310 på speedo til busa, ikke 340.Gixxerman wrote:Og en TS50X har speedo som går til 120. Vil det si at den går i 120 daFurre wrote: så en busa som hadde speedo til 340, hvertfall den jeg så parkert i carljohans gate, standar.
ingen grunn til å bli personlig er gixxGixxerman wrote:Hørt om speedometer fart og virkelig fart ? Uansett, man kan fjerne sperren på 299 på de som har denne, og om man da monterer en hissig turbo i tillegg så vil man nok få over 300 i virkelig fart ja. Den har jo hatt ca.305 i virkelig fart helt original.gsxr-(r) wrote:nei,fy faen! den er drit vakker! en liten glatt perleKriz wrote:den aerodynamiske klompen der ser søren ikke noe fin ut
men åssen klarer ghostriderå nappe opp turbo busa i 300km/t? den er da ikke særlig aerodynamisk? er det ren motorkraft da kanskje?
det går vel ann å trimme de litt da og man slipper å bytte speedometer da...på moped mener jeg..9av10 trimmer peden sies det. hadde vært litt rart med speedo som går til 45, hadde det ikke`?Furre wrote:sant noe som er dumt, speedo burde indikere sånn ca hvor mye fart man kan få ur av en sykkel, min sykkel har speedo til 190, men går max til 204 i real speed, burde stått 310 på speedo til busa, ikke 340.Gixxerman wrote:Og en TS50X har speedo som går til 120. Vil det si at den går i 120 daFurre wrote: så en busa som hadde speedo til 340, hvertfall den jeg så parkert i carljohans gate, standar.
Hayabusa er utvilsomt en fantastisk MC. Kanskje jeg kommer til å kjøpe Busa en vakker dag? Men valg av MC er nå en gang smak og behag. Selvfølgelig fordi smaken er som baken. (hårete og skitten var det noen som sa )Håvi wrote:fordi enkelte sverger til Kawa.gsxr-(r) wrote:! åssen går det ann å ikke like den?? fy fillern ass
De har ennå ikke klart å svelge at Suzuki er kongen
:smt055
He he. Ikke særlig aerodynamisk? Nå tuller du vel.gsxr-(r) wrote:nei,fy faen! den er drit vakker! en liten glatt perleKriz wrote:den aerodynamiske klompen der ser søren ikke noe fin ut
men åssen klarer ghostriderå nappe opp turbo busa i 300km/t? den er da ikke særlig aerodynamisk? er det ren motorkraft da kanskje?
jøss! så ghostrider har sin egen vindtunell han altså? det var merkelig...jeg har ikke,har du?Banditbiker wrote:He he. Ikke særlig aerodynamisk? Nå tuller du vel.gsxr-(r) wrote:nei,fy faen! den er drit vakker! en liten glatt perleKriz wrote:den aerodynamiske klompen der ser søren ikke noe fin ut
men åssen klarer ghostriderå nappe opp turbo busa i 300km/t? den er da ikke særlig aerodynamisk? er det ren motorkraft da kanskje?
Det ligger ikke rent få timer i vindtunell bak det designet der når det gjelder både nese og hekk. Er det noe det virkelig er lagt vekt på, så er det aerodynamikken. Kombinert med rå muskelkraft går det unna.
ja, om du ikke har merket det, så mangler GR sin turbobusa noen få kåpedeler fra standardmodellen..Banditbiker wrote:Du skrev at sykkelen ikke er særlig aerodynamisk gjorde du ikke?
Hva har det med GR å gjøre? Sykkelen er hverken mere eller mindre aerodynamisk om jeg eller GR har vindtunell.