Er dette gøy?
GRRRRRR!
Føler med deg. Anmeld det så fort du kan og få med alle detaljer.
Venter spent på fortsettelsen. Du MÅ skrive hva som skjer videre...
P.S. Jeg har også felles garage...hmm...må sette opp trådløst nettverkskamera med bevegelses detektor. Koster ca 1500,- hos Komplett.no

Venter spent på fortsettelsen. Du MÅ skrive hva som skjer videre...
P.S. Jeg har også felles garage...hmm...må sette opp trådløst nettverkskamera med bevegelses detektor. Koster ca 1500,- hos Komplett.no
- shinobi
- 1999 Kawasaki ZX6-R (sølv)
- 1998 Kawasaki ZX6-R (Full Akra med dysekit)(grønn)
- 2004 Suzuki GSXR-1000 (blå/hvit)
- 2003 Suzuki SV1000-S (sølv)
- 2006 Suzuki GSXR-600 (blå/hvit/svart)
- 2012 Suzuki SFV650 Gladius (svart)
- 2007 Yamaha FZ6-S (sølv/svart)

- 1999 Kawasaki ZX6-R (sølv)
- 1998 Kawasaki ZX6-R (Full Akra med dysekit)(grønn)
- 2004 Suzuki GSXR-1000 (blå/hvit)
- 2003 Suzuki SV1000-S (sølv)
- 2006 Suzuki GSXR-600 (blå/hvit/svart)
- 2012 Suzuki SFV650 Gladius (svart)
- 2007 Yamaha FZ6-S (sølv/svart)
Nei jeg kan ikke skjønne eller forstå at dette har vært gjort med vilje!
Men tar du noen i akten å trashe sykkelen din.(med vilje) da er jeg åpen for å leke litt politi/torpedo
Men det behøver vi ikke lage noe mer oppstyr over
Men tar du noen i akten å trashe sykkelen din.(med vilje) da er jeg åpen for å leke litt politi/torpedo

Men det behøver vi ikke lage noe mer oppstyr over

I would like to apologize to anyone I have not yet offended.
Please be patient, I will get to you shortly
------------------------------------------------------------
2019: Nye dekk på 1900 km - Mitas E-07+
Instagram
YouTube
MyRoute-app
Please be patient, I will get to you shortly
2019: Nye dekk på 1900 km - Mitas E-07+
YouTube
MyRoute-app
- Tekumseh
- MC: 1980 Yamaha SR500
1958 Tempo Lett Swing - Location: Steinkjer
Hvis naboen rygger borti litt her og litt der til vanlig, er det faktisk ikke sikkert han har merka det. Men da burde jaggu noen ta fra han lappen.
Jeg er lei av parkeringsplass-bulker på min egen bil, det blir som regel en i året pga 'hattkaill-kjøring'.
Men du må da få det på forsikringa hvis du anmelder det, uansett om synderen blir funnet eller ikke, er det ikke sånn da?
Skjønner du er redd for bonus-tap, men du mister ikke bonus når du ikke en gang så sykkelen i det den velta?
Anmeldelse er i hvertfall første trinn!
Jeg er lei av parkeringsplass-bulker på min egen bil, det blir som regel en i året pga 'hattkaill-kjøring'.
Men du må da få det på forsikringa hvis du anmelder det, uansett om synderen blir funnet eller ikke, er det ikke sånn da?
Skjønner du er redd for bonus-tap, men du mister ikke bonus når du ikke en gang så sykkelen i det den velta?
Anmeldelse er i hvertfall første trinn!
sykkelen står med kun ansvar og tyveri.. så desverre.. den kan ha vippet, nekter ikke for det, men det skal ha vært stående klokka 8 til morgenen i dag.. og rart at den da skal ha vippet pga støtta etter det da jeg satt den der klokka halv ti eller no i går kveld.. var vel nede på grava sånn ved ni tia, kjørte så hjem.. så halv ti tipper jeg at jeg var hjemme..
kort reaskjonstid = ikke tenk, kjør på instinkt... gi full gass!!! BAD MANNERS MC!!
Streetracing is not a crime!!!
Streetracing is not a crime!!!
- pelle
- MC: Gråtass som er en: Honda CBF 1000 2006 modell
Det er veldig trist når slike ting skjer. Men meld det til pilitiet slik at de kan etterforske det for deg. Det er større muligheter for at de får frem sannheten ennn når du spør. Håper du finner synderen. 

2006 Honda CBF 1000
2016 Kia Soul Ev
2012 VW Caddy Maxi
x 2008 Susuki Grand Vitara 1,9 ddis
x 2003 Ford Focus 1,6
x 1992 Honda Shadow US 1100
2016 Kia Soul Ev
2012 VW Caddy Maxi
x 2008 Susuki Grand Vitara 1,9 ddis
x 2003 Ford Focus 1,6
x 1992 Honda Shadow US 1100
Triste greier. Men om den bare falt ned fra støtten med så store skader - ja da er det j*vla dårlig kvalitet på sykkelen!!!
Selv datt min egen mc ned for en tid siden om natten (kanskje med hjelp fra noen?). En del bensin hadde rent ut, men bortsett fra det kunne jeg ikke se noen skader. Men jeg har jo ikke kawa....
Selv datt min egen mc ned for en tid siden om natten (kanskje med hjelp fra noen?). En del bensin hadde rent ut, men bortsett fra det kunne jeg ikke se noen skader. Men jeg har jo ikke kawa....