Skinnbukse

Diskutèr kjøreutstyr her. F.eks: Hjelmer, støvler, dresser, hansker m.m.
User avatar
Desmo-Dude
Posts: 916
Joined: 28 Jun 2005 00:12
MC: Kawasaki ZX-6R 2005
x Ducati 916 SPS 1998 mod.Prod.nr:721

Post by Desmo-Dude »

TheDuke2 wrote:Det er ikke alltid merkevarer er best ,min Dainese Dragonfly bukse er bevis på det.
Første dagen så gikk glidlåsen i buska i stykker ,fikk byttet den p garantien ,men nå går sømmene i buksa i fra hverandre også. Tror nok jeg holder meg unna Dainese i fremtiden.
Du må ha vært uheldig med eksemplaret.Har selv Dragonfly buksa,og er fortsatt like hel og fin,og den har vært mye brukt!Den eneste jeg kan utsette på Dainese er at innerlomma på jakka har gått opp i sømmen.Synes det var litt merkelig,for alle pengene jeg puttet i innerlomma ble borte...helt til jeg en dag skulle ta på meg jakka,og det skranglet...i en skinnjakke..og der lå det nesten en pakketur til syden på ryggen :)
2006 VW Passat
2005 Kawasaki ZX-6R
x 1998 Ducati 916 SPS
User avatar
Tekumseh
Posts: 2091
Joined: 03 Aug 2006 01:50
MC: 1980 Yamaha SR500
1958 Tempo Lett Swing
Location: Steinkjer

Post by Tekumseh »

Trenger ikke tankbag du da, tar det på ryggen i stedet :D
User avatar
Tekumseh
Posts: 2091
Joined: 03 Aug 2006 01:50
MC: 1980 Yamaha SR500
1958 Tempo Lett Swing
Location: Steinkjer

Post by Tekumseh »

Da har buksa kommet. Uttagbare beskyttelses-dingser, så den kan faktisk brukes utenom kjøringa, men kanskje harry nok det da.

Glidelås med feste for jakke (satt feil vei i forhold til jakka mi, så jeg må snu glidelåsen.)

Refleks-striper rundt knær og ned, beskyttelse for kne og hofter, glidelås på beina, og gylf i glidelås, med borrelås og ei reim for å ha igjen buksa.

Jeg er meget godt fornøyd med WellDoneMC, og kommer garantert til å handle mer med dem!!!!! Måtte reklamere litt.
Post Reply