skinn eller gore-tex

Diskutèr kjøreutstyr her. F.eks: Hjelmer, støvler, dresser, hansker m.m.
Gixxerman

Post by Gixxerman »

Det er vel Ride i Ski han mener. Kjører du fra oslo så ta av mot ski rett etter tusenfryd. Når du er på vei oppover mot Askim så tar du av skilting mot ski og følger den lange sletta. Når du har krysset jernbanesporet under brua, tar du til høyre i den lille rundkjøringen. Kjør bortover og du vil ha Ski Storsenter på din høyre side. Ta til høyre i neste rundkjøring, og til venstre i rundkjøringen etter der. Du får da en hydro texaco stasjon på din venstre side like etter rundkjøringen. Bare følg veien til du kommer til en langslette. Titt mot høyre langs denne sletta så ser du Ride innimellom alle industribyggene der. Du skal nå ta første til høyre, så må du kjøre tilbake igjen altså. Er litt inni der :wink:
User avatar
Jeanette
Administrator
Posts: 7496
Joined: 05 Sep 2006 19:45
MC: 12 Honda VFR
X: 07 Yamaha FZ6-S
Location: Oslo

Post by Jeanette »

Jeg er ganske godt kjent i Ski, men når du har storsenteret på høyre side, så har du en først en Shell og deretter Statoil stasjon på venstre side, ikke en Hydro Texaco, så det forvirret meg litt..

Er det på veien mot Byggmakker der, langs toglinja?
Gixxerman

Post by Gixxerman »

Ser ut til at du er inne på noe der ja :wink:


... ok, Statoil da. Hvertfall andre stasjonen :P
Tumbleweed

Post by Tumbleweed »

[quote =RH Racing]skal du ha kvalitet må du regne rundt 10000,- for skinn (ikke tilbudspriser) [/quote]

Nåja....den er litt drøy synes jeg. Sjekk utvalget til Halvarssons, feks. Todelt skinn får du til en svært god kvalitet for under 6 000,-
User avatar
RH racing
Posts: 4947
Joined: 17 May 2005 00:14
MC: Ninja - Troublemaker
Location: Borgenhaugen

Post by RH racing »

kommer ann på hva man mener med god kvalitet da ;) at man har en skinndress og er fornøyd med denne er en ting.. meng jeg betaler gjerne ekstra penger for bedre beskyttelse.. du merker hvor god dressen er den dagen du går i bakken...
kort reaskjonstid = ikke tenk, kjør på instinkt... gi full gass!!! BAD MANNERS MC!!

Streetracing is not a crime!!!
Tumbleweed

Post by Tumbleweed »

RH racing wrote:kommer ann på hva man mener med god kvalitet da ;) at man har en skinndress og er fornøyd med denne er en ting.. meng jeg betaler gjerne ekstra penger for bedre beskyttelse.. du merker hvor god dressen er den dagen du går i bakken...
Jeg mener god kvalitet som i: trippelsømmer, godkjent beskyttelse i skuldre, albuer, knær, hofter samt en førsteklasses skinnkvalitet.

Så får man selvsagt passe på at klærne sitter som de skal.

I tillegg har man ubegrenset og gratis utviklingspotensiale for det beste passive beskyttelsesutstyret i verden, nemlig det som befinner seg mellom ørene.
User avatar
gbruaset
Posts: 422
Joined: 12 Oct 2006 18:55
Location: Oslo

Post by gbruaset »

hei. hva slags skinndress anbefaler du, da ?
Tumbleweed

Post by Tumbleweed »

Sendte deg link på PM
User avatar
gbruaset
Posts: 422
Joined: 12 Oct 2006 18:55
Location: Oslo

Post by gbruaset »

takk :wink:
User avatar
Jeanette
Administrator
Posts: 7496
Joined: 05 Sep 2006 19:45
MC: 12 Honda VFR
X: 07 Yamaha FZ6-S
Location: Oslo

Post by Jeanette »

Gixxerman wrote:Ser ut til at du er inne på noe der ja :wink:


... ok, Statoil da. Hvertfall andre stasjonen :P

Hehe, den er grei ;) Får ta meg en kjøretur i området og se!
ATWindsor
Posts: 1296
Joined: 28 Apr 2005 10:17
MC: Suzuki SV650 2002

Post by ATWindsor »

Tumbleweed wrote: I tillegg har man ubegrenset og gratis utviklingspotensiale for det beste passive beskyttelsesutstyret i verden, nemlig det som befinner seg mellom ørene.
Jeg vil nå si at å bruke hjernen er aktiv beskyttelse jeg da ;)

AtW
Tumbleweed

Post by Tumbleweed »

ATWindsor wrote:
Tumbleweed wrote: I tillegg har man ubegrenset og gratis utviklingspotensiale for det beste passive beskyttelsesutstyret i verden, nemlig det som befinner seg mellom ørene.
Jeg vil nå si at å bruke hjernen er aktiv beskyttelse jeg da ;)

AtW
Du misforstår vel en smule, men allikevel tror jeg at du forstår.
ATWindsor
Posts: 1296
Joined: 28 Apr 2005 10:17
MC: Suzuki SV650 2002

Post by ATWindsor »

Tumbleweed wrote:
ATWindsor wrote:
Tumbleweed wrote: I tillegg har man ubegrenset og gratis utviklingspotensiale for det beste passive beskyttelsesutstyret i verden, nemlig det som befinner seg mellom ørene.
Jeg vil nå si at å bruke hjernen er aktiv beskyttelse jeg da ;)

AtW
Du misforstår vel en smule, men allikevel tror jeg at du forstår.
Hmm, mulig jeg misforstår, men passiv beskyttelse er jo "stasjoner" beskyttelse som demper skadene ved et treff. Bedre kjøreegenskaper er vel aktiv beskyttelse. Eller var det ment som ironi? Isåfall ble det for diffust for meg.

AtW
Post Reply