skinn eller gore-tex
Det er vel Ride i Ski han mener. Kjører du fra oslo så ta av mot ski rett etter tusenfryd. Når du er på vei oppover mot Askim så tar du av skilting mot ski og følger den lange sletta. Når du har krysset jernbanesporet under brua, tar du til høyre i den lille rundkjøringen. Kjør bortover og du vil ha Ski Storsenter på din høyre side. Ta til høyre i neste rundkjøring, og til venstre i rundkjøringen etter der. Du får da en hydro texaco stasjon på din venstre side like etter rundkjøringen. Bare følg veien til du kommer til en langslette. Titt mot høyre langs denne sletta så ser du Ride innimellom alle industribyggene der. Du skal nå ta første til høyre, så må du kjøre tilbake igjen altså. Er litt inni der
kommer ann på hva man mener med god kvalitet da at man har en skinndress og er fornøyd med denne er en ting.. meng jeg betaler gjerne ekstra penger for bedre beskyttelse.. du merker hvor god dressen er den dagen du går i bakken...
kort reaskjonstid = ikke tenk, kjør på instinkt... gi full gass!!! BAD MANNERS MC!!
Streetracing is not a crime!!!
Streetracing is not a crime!!!
Jeg mener god kvalitet som i: trippelsømmer, godkjent beskyttelse i skuldre, albuer, knær, hofter samt en førsteklasses skinnkvalitet.RH racing wrote:kommer ann på hva man mener med god kvalitet da at man har en skinndress og er fornøyd med denne er en ting.. meng jeg betaler gjerne ekstra penger for bedre beskyttelse.. du merker hvor god dressen er den dagen du går i bakken...
Så får man selvsagt passe på at klærne sitter som de skal.
I tillegg har man ubegrenset og gratis utviklingspotensiale for det beste passive beskyttelsesutstyret i verden, nemlig det som befinner seg mellom ørene.
Du misforstår vel en smule, men allikevel tror jeg at du forstår.ATWindsor wrote:Jeg vil nå si at å bruke hjernen er aktiv beskyttelse jeg daTumbleweed wrote: I tillegg har man ubegrenset og gratis utviklingspotensiale for det beste passive beskyttelsesutstyret i verden, nemlig det som befinner seg mellom ørene.
AtW
Hmm, mulig jeg misforstår, men passiv beskyttelse er jo "stasjoner" beskyttelse som demper skadene ved et treff. Bedre kjøreegenskaper er vel aktiv beskyttelse. Eller var det ment som ironi? Isåfall ble det for diffust for meg.Tumbleweed wrote:Du misforstår vel en smule, men allikevel tror jeg at du forstår.ATWindsor wrote:Jeg vil nå si at å bruke hjernen er aktiv beskyttelse jeg daTumbleweed wrote: I tillegg har man ubegrenset og gratis utviklingspotensiale for det beste passive beskyttelsesutstyret i verden, nemlig det som befinner seg mellom ørene.
AtW
AtW