Kamikazis vinterlogg

Skriv litt om deg selv, hva du gjør, hobbyer osv.
Kamikazi

Post by Kamikazi »

Da er jeg tilbake fra der jeg sku dra for å få mekka noe som viste seg å ikke bli tilfellet likevell. Hadde jo den svingarm/baksving(kall det hva du vil) men iallefall. Med den løsninga jeg har på potta så blir jo det titts up. Blir MYE modding, men hvem vet. Dog. Det er jo bare på "nye" modeller at du har festebraketter for svingarm mushrooms, men det er vel minste problemet og borre. Hva biltilsynet synes om sopp overalt er vel noe annet, men forsikringsselskapet burde jo egentlig juble. Eller. Jeg har jo verken kræsja eller gjort annet galt så de er vel likegyldige. Legger ut bilder av hvordan potta går. Da får du sett patenten og hvorfor ting skjærer seg som det gjør. Blir å smelle styredemper på på mandagen da. Videre kjøpte jeg spray i dag. En som takkler 550 grader, samt en som ikke gjør det. Har jeg den i boks. Liker huskelista på førstesia mi. Den minner meg på ting. Fothvilere kommer også på mandag. Blir sexy. Instrumenetene blir også på mandag. Med andre ord/bokstaver kunne jeg skrevet at alt dette ble ordna på mandag, men fullt så enkelt er det jo. Kjørte omkapp med en Audi i dag. Siden jeg hater biler vet jeg ikke annet en at det var noe rs eller sånnt skrot. Jeg gassa og han gjorde vel forsåvidt det samme, men til hans forsvar kan det vel sies at omerådet favoriserte meg. Kannke bli satt på plass av en 5.0. Skal få rotta meg til å legge ut bildene nå. Bare spise først. Snakkes i bartn!
Normal people worry me
Kamikazi

Post by Kamikazi »

Her er noen bilder fra jeg skrudde og vaska her om dagen. Ser ut som lakken er grisestygg, men tok bildene mens jeg vaska og det er noe såpeskum som får det til å se så shabby ut. En del som sender PM om potta. Fikk ikke tatt det bilde jeg lovte, men dere ser det grovt her. Skal få tatt ordentlig bilde senere i dag når jeg skal stikke i apeburet.
Image Image Image
Image
Normal people worry me
Kamikazi

Post by Kamikazi »

Så utrolig vakker. Denne med potteløsninga som står på min. Da hadde vi snakka. Tussler med plan å få bygd noe sånnt. Skal ikke være utro mot Kamikazi, men når hun begynner å bli gammel og pansjonist.En del mer motor og litt mer slick rick. Ellers? Jo. Hørte om en tulling oppi verdal som får inn det som er av skrapmetall fra nye sykler. Meget mulig jeg tråkker meg en tur dit for å sjekke ut deler. Ellers våkna jeg i morges og sykkeln var borte. Den står ved vinduet så baby er det siste jeg ser før jeg legger meg og det første jeg ser når jeg står opp. Greia var iallefall at de tullingene som driver og bygger på huset måtte flytte den pga stillaset. Holdt på å få eggløsning og NM i raseri samtidig. HELDIGVIS hadde de vært sykt forsiktig når de flytta baby. Lucky Love<3
Image Image
Normal people worry me
Kamikazi

Post by Kamikazi »

I mangel på eksamens forbredelser har jeg valgt og bytte til eksamens unnvikelser. derfor måtte jeg ha denne som motivasjon. Har sånn byggelyst at det kribbler. Dessuten fant jeg ut at jeg sku kjøre hardt på vei hjem fra jobb nå, men endte opp med å få skitvondt i midtre hodet på venstreskuldra. Er vel straffa for å dra stram wire på kvelden. Bugger. Uansett. I present to you...
Image
Normal people worry me
Desmo
MC: Ducati Monster S4RS
Triumph Scrambler 900

Post by Desmo »

Don't let me worry you...... I'm only acting normal. :twisted:
"We have met the enemy and he is us!"
-Pogo
;)
Kamikazi

Post by Kamikazi »

Hehe. Enda bra det da. Driver og agerer for å skli inn i folkemengden jeg også. Ikke så lett med to ører slått istykker gjennom Freefighting og Rugby. Jaja. Pent brukte menn vokser ikke på trær
Image Image
Normal people worry me
tshansen
MC: KTM 790 Adventure R 2019

Post by tshansen »

Hahaha Slikt Blomkål øre har jeg også hatt!

Fikk meg en Høyre hook så jeg slo stiften av en jeg trente la med (Kickboksing)

Bra suselyd i øret da gitt. Har også hatt noen uhell i undervannsrugby og kickboksing som involverer min edlere del!

Jeg fant fort ut hvorfor folk spilte med susp. Jeg var blå lilla på hele pungen og skrukken. HerliG :roll:
I would like to apologize to anyone I have not yet offended.
Please be patient, I will get to you shortly
------------------------------------------------------------
2019: Nye dekk på 1900 km - Mitas E-07+
------------------------------------------------------------
Instagram
YouTube
MyRoute-app
RH racing
MC: Ninja - Troublemaker

Post by RH racing »

har du lakkert motoren din og? eller kjører du med en 95-97mod motor ??
kort reaskjonstid = ikke tenk, kjør på instinkt... gi full gass!!! BAD MANNERS MC!!

Streetracing is not a crime!!!
Kamikazi

Post by Kamikazi »

@Lordshaft; Susp kan være greit i fightinga ja. Når jeg var i Brasil og trente/ gikk kamper der brukte jeg primært plast sups da innveinga skjedde meg alt utstyret på(Var i BJJ) Klarte å sprekke denne da jeg kjørte armbar på en luring. Neste kamp fikk jeg huden du har på pungen MELLOM denne sprekken og satte både boxern og punghuden i skrustikka. Det beste var at det var 2 minutter igjenn av kampen. Har aldri sett noe så lilla før gitt:/
I rugby bruker jeg det også, men kan gnæge bra når du skal spille 2 x 40 minutter. Babyolje og glattbarbering før kampene ja:p
@RH racing; Det er en 05 som er lakka ja. Må få tatt noen ordentlige bilder snart. alt er jo med mobil cam. Ikke store greia til kvalitet:/
Normal people worry me
RH racing

Post by RH racing »

05?? trodde ikke den motoren så slik ut..
kort reaskjonstid = ikke tenk, kjør på instinkt... gi full gass!!! BAD MANNERS MC!!

Kamikazi

Post by Kamikazi »

Den skal vel ikke gjøre det heller egentlig=) Siden det er tett mellom huggeriene i Trondheim og det flyter av folk som kjører mann over evne er det en del deler ute og går. Noen av løsningene er dermed fra andre bits`n parts. Ikke gått ut over kvaliteten, men ble mer praktisk hva angår skruing og skit. Ser vel likvell sirkus ut... Skal prøve rydde opp litt i delene i vinter. Prøve og få den til å se noenlunde anstendig ut. Nå ser det vel mer ut som ei blanding av skrotmetall fra mellomkrigstia kasta inn i ei kawa ramme. Mye av de som står på er 98 materiale. Og forestn. Til min glede fant jeg ut at det er jo feste for mushrooms for svingarma/baksvingen på den gamle faan av en svingarm jeg har. Dog. Mye vits om jeg blir å bytte ut slik jeg tenker(og 98% sikkert blir å gjøre:p)
Normal people worry me
RH racing

Post by RH racing »

klart det er feste på den ;) er jo bra sykkler disse (har samme mod selv)

_Adler_

Post by _Adler_ »

Feste for mushrooms? Hva menes med mushrooms i denne sammenhengen?
Yamaha Aerox 2004

Image
RH racing

Post by RH racing »

veltesopper? om ikke han vil ha Magic-mushrooms da.. men da bør han nok ikke kjøre sykkel på en stund ;)

Kamikazi

Post by Kamikazi »

Det er jo veltesopper eller crash protectors som det så fint heter. Faktisk et eget merke som kaller seg Magic Mushrooms og selger crash protectors=) Likevell er det bytte av svingarm før protectors gitt... Fork protectors lager de ikke på så forelda modeller som min da. Dog. Svingarma og ramma skal holde lenge!
Normal people worry me
Post Reply