Racing sko?
Har 44 i Gaerne støvler. De er 1 nummer for store, hvilket stemmer med min vanlige størrelse(putter bare inn en innleggssåle så passer de). Prøvde et par AXO RS3 i 43, og de var riktig lengde men for smale i bredden. Prøvde så 44 og de var for lange, men altfor smale foran. Derfor er ikke AXO noe for meg. Derfor jeg ber deg prøve før du kjøper.
Ser ut som Vertebra ja. Jag har efterföljaren, Vertebra2, och är väldigt nöjd. Dessa är numera också ute ur produktion tror jag, nu är det Vertigo som gäller. När jag skulle köpa fanns ingen norsk importör, vet inte om det finns någon nu. Jag köpte mina i Sverige.Bhrsrk wrote:Støvlene på bildet minnet mye om Sidi Vertebra, som jeg tror har gått ut av produksjon nå. Vet ikke om noen forhandler Sidi i Norge nå, men jeg har alltid hørt mye bra om dem.MacPlaya wrote:Noen som vet hva disse støvlene heter, og hvor man eventuelt kan få kjøpt de??
Ah, typisk da... se hva det blir til herrerell wrote:Ser ut som Vertebra ja. Jag har efterföljaren, Vertebra2, och är väldigt nöjd. Dessa är numera också ute ur produktion tror jag, nu är det Vertigo som gäller. När jag skulle köpa fanns ingen norsk importör, vet inte om det finns någon nu. Jag köpte mina i Sverige.Bhrsrk wrote:Støvlene på bildet minnet mye om Sidi Vertebra, som jeg tror har gått ut av produksjon nå. Vet ikke om noen forhandler Sidi i Norge nå, men jeg har alltid hørt mye bra om dem.MacPlaya wrote:Noen som vet hva disse støvlene heter, og hvor man eventuelt kan få kjøpt de??

Honda CB1000R 2015
(x) Yamaha R1 2008
(x) Yamaha R6 2008
(x) Yamaha R6 2002
(x) Yamaha R1 2008
(x) Yamaha R6 2008
(x) Yamaha R6 2002
Da er det ikke så ille med 800NKR for de da... hvis det stemmer med at de omtrent ikke er brukte da...rerell wrote:Jag betalade ca 2100 SEK (om jag minns rätt) för mina Vertebra2, nya. Vertigo går för runt 2400 SEK.MacPlaya wrote:Takker... sett 2 sett på finn.no nå... litt skeptisk til å kjøpe brukte sko... står jo at dem nesten ikke er brukt, men det vet man aldri... husker/vet du noen ca pris på de nye?

Honda CB1000R 2015
(x) Yamaha R1 2008
(x) Yamaha R6 2008
(x) Yamaha R6 2002
(x) Yamaha R1 2008
(x) Yamaha R6 2008
(x) Yamaha R6 2002