Posted: 01 Mar 2007 17:14
Deler, det vil nok ta lang tid til. men tror ikke 2-takteren som du har nå blir noe spesielt mer verdt nå. Er nok noen år til 2-takter ikke er å få på markedet enda 

Åneidu gutten min, blir nok lenge til de slutter å produsere deler til RS 125 og RS 50. Er nok millionbedrift for Aprilia å selge deler til de.asker-anders wrote:Eller enda mindre da det sluttes med å produseres deler til disseEike_Oak wrote:
Er bare glad for at de fleste nye sykler er 4-taktere, då blir 2-takteren min bare verdt enda mer
Totalt ulogisk.Pille wrote:Aprilia vil tene mer om de tar ut 2 takts deler av markedet og sette inn 4 takts deler..de er dyrere og de som har 4 takt(alle om en del år) må kjøpe de delene..Aprilia vil nok tene mer på salg av 4 takts deler etter at 4 takts syklene er slipt løs på markedet
Steike, tenkt om dei slår to fluer i ein smekk da? Og selger BÅDE 2takts deler OG 4takts deler! ho ho! Nei faen, går vell konkurs da, må jo lage så mykje...Pille wrote:Aprilia vil tene mer om de tar ut 2 takts deler av markedet og sette inn 4 takts deler..de er dyrere og de som har 4 takt(alle om en del år) må kjøpe de delene..Aprilia vil nok tene mer på salg av 4 takts deler etter at 4 takts syklene er slipt løs på markedet
skal ikke se bort ifra at de sleger begge deler om ikke mange år. Utvalget av deler og trimm til 4 takterer blir bare bedre og bedre, så klart arpilia vil prøve seg og..er ikke det logisk? Alle vil jo vere den neste til å finne en kjempe trim til en 4 takter, kan bli kjempebutikk det om de klarer å få en så bra omsetning at de kan presse ned prisene til kjempe knall priserSmalababb wrote:Steike, tenkt om dei slår to fluer i ein smekk da? Og selger BÅDE 2takts deler OG 4takts deler! ho ho! Nei faen, går vell konkurs da, må jo lage så mykje...Pille wrote:Aprilia vil tene mer om de tar ut 2 takts deler av markedet og sette inn 4 takts deler..de er dyrere og de som har 4 takt(alle om en del år) må kjøpe de delene..Aprilia vil nok tene mer på salg av 4 takts deler etter at 4 takts syklene er slipt løs på markedet
Når mordi blir mannstian wrote:Når skal folk skjønne at en 125 aldri vil høres eller se ut som en tung sykkel?!
Som tidligere stadfestet kommer alle nyere lettsykler til å bli 4-taktere pga restriksjoner, ikke fordi 4-taktere blir "bedre og bedre".Pille wrote:skal ikke se bort ifra at de sleger begge deler om ikke mange år. Utvalget av deler og trimm til 4 takterer blir bare bedre og bedre, så klart arpilia vil prøve seg og..er ikke det logisk? Alle vil jo vere den neste til å finne en kjempe trim til en 4 takter, kan bli kjempebutikk det om de klarer å få en så bra omsetning at de kan presse ned prisene til kjempe knall priserSmalababb wrote:Steike, tenkt om dei slår to fluer i ein smekk da? Og selger BÅDE 2takts deler OG 4takts deler! ho ho! Nei faen, går vell konkurs da, må jo lage så mykje...Pille wrote:Aprilia vil tene mer om de tar ut 2 takts deler av markedet og sette inn 4 takts deler..de er dyrere og de som har 4 takt(alle om en del år) må kjøpe de delene..Aprilia vil nok tene mer på salg av 4 takts deler etter at 4 takts syklene er slipt løs på markedet...this is my opinion and believe
Har aldri sagt at utviklingen innenfor verken 2-takt eller 4-takt stopper, er pretty opplagt at den kommer til å fortsette.asker-anders wrote:det sier seg selv at merkene kommer til å satse på utvikling av 4-taktere når det blir det eneste alternativet... så 4-taktere blir "bedre og bedre"Som tidligere stadfestet kommer alle nyere lettsykler til å bli 4-taktere pga restriksjoner, ikke fordi 4-taktere blir "bedre og bedre".