I would like to apologize to anyone I have not yet offended.
Please be patient, I will get to you shortly
------------------------------------------------------------ 2019: Nye dekk på 1900 km - Mitas E-07+
------------------------------------------------------------ Instagram YouTube MyRoute-app
------------------------------------------------------------ 2019: Nye dekk på 1900 km - Mitas E-07+
------------------------------------------------------------ Instagram YouTube MyRoute-app
[.quote="jeanettesme"][.quote="LordShaft"]Jeg kan godt holde ett lyn kurs jeg altså [/quote]
Lassie tok deg på orddelinga, ja
Men du kan godt ta et lynkurs i quotinga for min del. Om det er en enkel (enklere) måte å quote på enn det demons og jeg gjorde på forrige side [/quote]
Slik ser det ut når du trykker på "siter" knappen. da er det bare å gå inn å slette:
[.quote="LordShaft"]Jeg kan godt holde ett lyn kurs jeg altså [/quote]
Da blir det:
jeanettesme wrote:
Lassie tok deg på orddelinga, ja
Men du kan godt ta et lynkurs i quotinga for min del. Om det er en enkel (enklere) måte å quote på enn det demons og jeg gjorde på forrige side
"La til en . for at koden ikke skulle funke"
[.quote="jeanettesme"][.quote="demons"][.quote="jeanettesme"][.quote="demons"][.quote="jeanettesme"][.quote="demons"][.quote="Alas"][.quote="demons"]Den offisielle mannedagen er faktisk på den 7.oktober. Så da vet du det [/quote]
Er det ikke mannedag fra 9.mars til 7.mars da
[/quote]
Hysj, ikke si det når jentene hører på Egentlig så gir jeg ganske så blanke i hva denne dagen og alle andre dager er.. Bortsett fra 7.oktober, for da er det kake (med mange lys på )[/quote]
Har du bursdag da, demons? Det har jeg også [/quote]
Stemmer det.. Grei dag å ha bursdag på
Synes forresten det er utrolig mange som har bursdag da? Kjenner en haug med folk som har det, og nesten ingen flere som har bursdager på samme dager.. Eller kanskje jeg bare opplever det sånn fordi det er min bursdag også..[/quote]
Ja, det er en fin dag det Selv kjenner jeg ingen andre som har bursdag da..[/quote]
Tror jeg iallefall vet om 5-6 som har samme dag som meg.. Også Vladimir Putin da selvsagt
Sporet litt av nå? Hehe..[/quote]
Ja, stemmer det. Har fått med meg at Putin har bursdag samme dag som oss
Vi har sporet av litt, får evt. lage et eget tema ved navn "7. oktober" [/quote] Her vil du bare ha det som du sir og ikke alle andre quotene. Da sletter du bare alt som står med kursiv
jeanettesme wrote:
Vi har sporet av litt, får evt. lage et eget tema ved navn "7. oktober"
You see?
Tror jeg iallefall vet om 5-6 som har samme dag som meg.. Også Vladimir Putin da selvsagt
Sporet litt av nå? Hehe..
Her vil du bare ha det som du sir og ikke alle andre quotene. Da sletter du bare alt som står med kursiv
jeanettesme wrote:
You see?
Ahh, sånn og forstå ja! Men er jo stress å skrive et "." i kver quote, enklere å berre fjerne allt annet en siste post?
Gratulerer med gårsdagem jenter.
Her vil du bare ha det som du sir og ikke alle andre quotene. Da sletter du bare alt som står med kursiv
jeanettesme wrote:
You see?
Ahh, sånn og forstå ja! Men er jo stress å skrive et "." i kver quote, enklere å berre fjerne allt annet en siste post?
Gratulerer med gårsdagem jenter.